AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Hayat cok kisaymis
Vallahi öyle reis be
Seneye fosil olacan evde kalcan
Fosil deme aklıma Devlet Bahçeli geliyor
30yaş olgunluğa adım atmak bence
E biz ölelim o zaman..
Sen ölme lütfen 😂
Yolu yarılamak bence 40 olabilir ya da 35.
Sen göçmüşsün reis 35e az kalmış
Ben kabullendim zaten, bu yaştan sonra bir şey de beklemiyorum.
35 yolun yarısı
Yani artık yetişkinlik gençlik bitti diyelim
Başlangıç için geç, yarılamak için erken.
Yolu yarılamak
Yolun yarısına yakinidir.
Yolu yarılamaya başlangıç bence. 😃😃
Bencede yolu yarılamaktır
40a kadar yolun var sonra bastonla gezebilirsin
Yeji başlamıyor sun yolu yarilamak uzeresin ama
Oh daha 10 yılım var 🫢 yolun başiiii
Güven duygun yok oluyor yapanlar yüzünden
Sağlığınız yerindeyse işiniz gücünüz varsa kaç yaşında olursanız olun mutlu olun 🤲
Nasıl hissettiğinle ilgili bence
Yolu yarılamaktır yaşlanıyorsun ağlamaa
yaşlanmak değil, yaşamak önemli.
Nasil baktigina bagli. Senin elinde :)
Mezara mı girelim tabi gençiz, 😜
30 yolun yarısı
Ne yaşlısı daha yolun başı 30
Teşekkürler bebeğim
Tek soruda bütün 30 yaş üstünü bulmak 🤣
Önemli olan hissettiğin yaş🤣
Saglık olsunda yasi boş ver akar gider o
Evde kaldın
Tuba sen de benimle evlenmek için her tuşa basıyorsun bi sakin ya
Sonra kart derler bak
Kart Tuba
Hem yaşlı hem kel 🧑🦲
Yok be bizim ailede kel kimse yok
Eeee pastasız doğum günü mü olur ben pasta yemeye gelmiştim
Dur ya doğum günü partisi düzenleyelim 10 kişilik, herkes kız olsun. Sen 1sin, 9 kız daha topla.
Allah sizi alsın 🤦🏻♀️
Sen kızları bul pastaya gerek yok
Baslangıç
Yolun yarısı
En başta kaldırıp mahalle karilarinin saldırmasını durdurabilirdin Bi sürü hakaret etmelerine izin verdin okudun bekledin
Yorumu kaldırabileceğim aklıma gelmedi, sorunun benim olduğunu ancak fark ettim. Gereksiz yere kendiniz uzatıyorsunuz, herhangi bir sebep yokken hakaret ediyorsunuz. Hani çocuk değilsiniz, ilk başta şakasına başladık nolduysa hakarete döndü. Kimse alınıp gücenmesin, konu kapansın boş ver.
Küfür ettiler bana kursağınızda kalsın
Ben uzatmadım onlar uzatıp saldırmayı hakaret küfür etmeyi secti arkadaşların sende buna izin verdin
Moralsizlikten yemek yemedim ben sinirden
Bana hakaret küfür edildi bak keyfine ya insansınız siz
Seni ne kadar tanıyorsam onu da o kadar tanıyorum, kimseyle bir tanışıklığım yok ki.
Arkadaşların özür dileyecek
Ben boş vereyim sizde keyfinize bakın değil mi adaleti nerde bunun ben şu an duyduğum hakaret küfür den olmekteyim
Kral bana da bir sürü hakaret küfür ediyorlar ama kimseyle ağız dalaşına girmiyorum. Takma önüne bak, hayır kavganın bir sebebi olsa eyvallah diyeceğim ama kimin neyi savunduğu belli değil.
Eğitimin var mı ne iş yapıyorsun... eğitim olsa anlardın
Medeni sizsiniz değil mi bana hadi ordan git dedi aranan kadın dedi ne demek bu o. ppuu demek bana küfür edilirken durdurmadınız
Dediğim gibi kimseyi tanımıyorum, yorumlarda konuştuğum bildiğim kadarıyla tanıyorum. Kimseyle keyf yaptığım yok, konu kapansın hem bu kadar sosyal medyayı kafana takmaya gerek yok.
Dm de konustuysaniz arkadaşsınız demektir apdal yok karşınızda bak Bi sözünle durdurdun isteseydin sabah dan ayar verir susutirurdun
Yav hepimiz 30 yaşındayız çocuk değiliz, kavga etmeyin diye kaç kere yazmışım zaten ama dinlemeden devam ediyorsunuz.
Bak arkadaşlar işte dm de kursağınızda kalsın sohbetiniz
Bana kene dedi o.. pu dedi s.. ktir dedi Bi sürü şey
Çalışıyorum arkadaşım sabah akşam buraya girip tartışma mı okuyacağım Allah aşkına konuyu kapatır mısın?
Dm de konuştunuz mu
Ne iş yapıyorsun
Gıda üretimi
Kuzenimde gıda mühendisi işçi arkadaşım bir daha dm de konuştuğun kadın arkadaşlarının bana ya da başkasına saldırmasını Allah rızası için izin verme bak ayar verdin sustular en başta yapabilirdin bunu
Tamam konu kapansın gereksiz uzuyor
Diycekmisin bekliyorum
De ve buraya da adam gibi ezan okunuyor dürüst yaz dedim Bir daha kimseye satasmayacak karılar dr
Allah rızası için bunu yap çok kalbim kırıldı ağrıma gitti bekliyorum hadi
Arkadaşım takip listemde var diye ben dm’den kimseyle muhabbet içine girmiyorum, dediğim gibi seni ne kadar tanıyorsam onları da o kadar tanıyorum. Çocuk değiliz karşımdaki insanın ne diyeceğini kestiremem, gereksiz yere tartışıldı konu kapansın diyorum. Kimseye ayar vermedim yorumu kaldırdım.
😭
Peki kral bakın keyfinize iyi takipleşme etkileşimler
Ruhumu kalbimi incittiniz önemi yok
Takma kafana oldu bitti
Dediğimi yaparsan iyi hissetcem tek yolu bu
Karılarla dm de konuştunuz peki suratlarına resimlerini de attılar mi
Tuba olan galiba o senle evlenmek istiyor kankası ile saldırdı
Konu kapandı üstüne tek laf yazmazsan sevinirim
Tamam bakın keyfinize
Ben iç dünyamda boğuşuyorum sevinin keyfinize bakın dmlerde gülüşün yorumlarda gülüşün
Ruh hastası mısın?
Hayır
Kusura bakma anksiyetem tuttu biraz keyfini kaçırdım işçi adamsın iyi çalışmalar
Can çekişiyorum uyuyamıyorum
Reva mıdır Allah'm bu bana yapılan saldırı durup dururken iki karı bana saldırdı küfür hakaret etti sen duy sesimi Allah'm yanlarına bırakma
O kadar yorumlarda sohbetimiz oldu hiç Bi insanlık yapayım demediniz!! Hiç Bi iyiliğin insanlığın hatrı yok.. dün bana sen yorum çok yapıyorum aristokratimsi üye denilip başlandı saldırı hakaret küfür tucisin tubisin sizin dm de hukukunun var samimiyetiniz var belli o zaman engel atabilirdiniz bana ya da yorum yapmayın soruma gelmeyin de diyebilirdiniz kötülüğe zorbalığa uğradım bu kıskançlık neden oldu neden yaptınız bunu bana bunu aşamıyorum ruhuma acı verdiniz boş ver demekle olmuyor takıntılı insanım yorumları sildiniz hepsini delil yok
Duvara vur
Sana vuracam sen dur
istekli libido :d
Bence yeni başlangıç
Başlangıç diyelim
Yani yolu yarılamak denir
Amca oldun artık😄
Biz 12 de başladık 😎
Ben yorulduğumu hissediyorum
Eve kaldi
Yarılamak
Yolun yarisi
Daha yeni başlıyor ne yarılaması
yolun yarısı 35
Yaşlı
Bence yolun sonu 🤣🤣
Yolu yargılamak
Yaşlılık abi
Yolun yarısı
İyiki doğdun taş Kafa 😂
Şu dönemde başlangıç
Yolun yarısı
30 yas yarılamak ve yarılanmaktır.
Yolu yarılamaktır.
Başlangiç tabiki
Yol bitmiştir
Bakcaz
Henüz erken
bence yaslilik
ikiside
Neye başlıyorsun ya
Başlangıç