Aile & Toplum Farklılık uğruna afrikalı, suriyeli, afganlarla yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? NickBırakmadınız Takip Et Guru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sizce de midesizlik değil mi 🤢 Güncellemeler+1 yıl Verecek cevabınız yok mu Farklılık uğruna afrikalı, suriyeli, afganlarla yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. midesizlik evet 1 1 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Aynen uzak durmak gerek hastalık kapmayalım
Lütfetmedinizefenim Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Muhafazakar bacılarımız büyük seviyorsaBudun ne yapsın Ga. vvva. t siyasal i. lam sağolsun 1 2 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl 3 5 cm uğruna sonuna kadar hastalıklarla yaşayacaklar var ve bazıları başkalarına da bulaştıracak çok kötü Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Ve bu arada sadece muhafazakarlar degil Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bu devirde evlenilmez çünkü yapmayan neredeyse hiç kalmadı. 1 2 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Çok nadir de olsa var da ben soğudum zaten evleneceğimi sanmam. Böyle insanlara denk gelip sonuna kadar bakıp çocuklarımın anası yapamam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 👏👏👏👏 Yorumla
orkob17 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Tamamen tercih ve saygı sorunu 1 16 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Böyle biri ile evlenir misin Yorumla orkob17 +1 yıl Sorun başkası ile seks yapması değil kendine saygı duymaması Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Ha anladım pardon. Böyleleri çok var ya neler gördüm ben Yorumla orkob17 +1 yıl Goruklede okudum ayrıca yaşadım annem yurt yöneticisi idi Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Çok var ya. Ben yemin ederim üzülüyorum bazen değiyor mu Yorumla orkob17 +1 yıl Bunu anlayacak beyni olsa yapmaz zaten. Kız ya da erkek. Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Bazılarına sonra dank ediyor, bazıları ise hiç utanmayıp gurur duyuyor ben özgür ve güçlüyüm diye Yorumla orkob17 +1 yıl Bir bedel varsa öder Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Bu bedeli başkalarına da ödetecekler hastalıkları saklayıp Yorumla orkob17 +1 yıl Bunlar zaten tip davranış düşünce ile belli olur. Her zaman korunmak lazım Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Bazıları profesyonel olmuş. Ben bu analiz konusunda çok iyi olduğuma rağmen beni de aldatabilirler. Fiziki güçten yetersiz oldukları için manipülasyon teknikleri öğreniyorlar 😂 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Çunku çoğu saklıyor farkında yani Yorumla orkob17 +1 yıl Ben hissediyorum Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Herkesi anlayamayız. biz süper güçlere sahip değiliz Yorumla orkob17 +1 yıl Benim özel bir durumum var Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Peki öyle olsun 😂 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,4b cevap paylaştı. Nasıl yokluktalarsa artık 1 1 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Erkekler tamam da kızların yoklukta olmaları imkansız. Nasıl yakıştırabiliyorlar kendilerine pişman da değiller. Umarım bana denk gelmez Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl İğrenç hepsi 1 4 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Aman hemcinslerin kimligini görmesin linç eder bu özgür kadınlar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Özgürlük öyle bir şey mi sence Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Bazılarına göre özgürlük bu maalesef Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Çok çarpıtıldı Yorumla
wiinterrnightt Takip Et Xper 6 Yaş: 21 +1 yıl Vatan haini 1 34 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Bunlara dersen kahkaha atarlar Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Hepsi mal bunların Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Az önce biri sonuna kadar savundu ve sorum kaldırıldı, zorlarına gitmiş 🤢😂. Umarım denk gelmem ya çünkü bunu gizleyeceklerinden eminim Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Iy daha ne kadar iğrenç olabilirler derken her seferinde yeni bir şey çıkıyor Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Bunları da göndereceksin onlarla Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Ülke benim olsaydı şayet tüm yabancıları, yabancı sevdalılarını def ederdim ülkemden. Bunlar vatan haini Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Evet kesinlikle vatan haini Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Bi de üstelik hem bu görüşümden dolayı aşağılandım 1 dk sonra da sorum kaldırıldı şaka gibi 😂 Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Şikayet etmişlerdir bunu yapanlar sonuçta bir taraflarına battı Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Gerçekler acıtıyor ne de olsa. Bu insanlar kendilerini iyi hissetmek için yalan söylenmesini istiyor Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Bu insanların hepsini s*kim diyeceğim de bana yazık sonuçta kendimi boşu boşuna yoracağım Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Ben de yardım etsem inan başaramayız, git gide çoğalıyorlar ve bu durum büyük bir güvensizlik oluşturuyor. Gel de güven şimdi Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Vallahi bıktık artık milletin özellikle m*l olan kısmından Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Hiç sorma çok soğudum zaten. İnan ciddi ilişki bile istemiyorum yıllardır Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Onlar yüzünden hastalıklar çoğaldı Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Bu sevda bitmeyeceği için daha da çoğalacak emin ol Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Of Allahım of Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Anadolu şehirlerinde yaşıyorsan geçmiş olsun senin için Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Mega kentte yaşıyorum Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Neresi. Ben gibi İstanbul'da yaşıyorsan her sürprize açık olmalısın Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Sen Avrupada mısın yoksa anadoluda mı Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Avrupa ama anadoluda yaşamak isterdim Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Senin içinde yaşıyorum merak etme Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Sen yaşıyorsan merak etmem peki. Demek anadoluda yaşıyorsun Yorumla wiinterrnightt +1 yıl İroni yaptım ya , evet Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Şaka yapıyorum ya. Anadolu neresi özel değilse Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Sancaktepe, senin Avrupanın neresi Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Hiç bilmiyorum orayı, ben fatihtenim Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Oo çok uzakmış Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Aman sanki buluşacaz, uzak olursa olsun 😂. Sahi ben sancaktepenin nerede olduğunu bilmiyorum Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Ondan demedim be😂 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Yaa öyle mi oldu şimdi 😅 istersen yaz. Ben ama merak ettim sancaktepe nerede kalıyor diye 😅 Yorumla wiinterrnightt +1 yıl Nası anlatayım bende bilmiyorum ki😅 Yorumla NickBırakmadınız +1 yıl Haritaya baktım bulamadım ben, mecbur anlatacan 😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
midesizlik evet
Aynen uzak durmak gerek hastalık kapmayalım
Muhafazakar bacılarımız büyük seviyorsa
Budun ne yapsın
Ga. vvva. t siyasal i. lam sağolsun
3 5 cm uğruna sonuna kadar hastalıklarla yaşayacaklar var ve bazıları başkalarına da bulaştıracak çok kötü
Ve bu arada sadece muhafazakarlar degil
Bu devirde evlenilmez çünkü yapmayan neredeyse hiç kalmadı.
Çok nadir de olsa var da ben soğudum zaten evleneceğimi sanmam. Böyle insanlara denk gelip sonuna kadar bakıp çocuklarımın anası yapamam
👏👏👏👏
Tamamen tercih ve saygı sorunu
Böyle biri ile evlenir misin
Sorun başkası ile seks yapması değil kendine saygı duymaması
Ha anladım pardon. Böyleleri çok var ya neler gördüm ben
Goruklede okudum ayrıca yaşadım annem yurt yöneticisi idi
Çok var ya. Ben yemin ederim üzülüyorum bazen değiyor mu
Bunu anlayacak beyni olsa yapmaz zaten. Kız ya da erkek.
Bazılarına sonra dank ediyor, bazıları ise hiç utanmayıp gurur duyuyor ben özgür ve güçlüyüm diye
Bir bedel varsa öder
Bu bedeli başkalarına da ödetecekler hastalıkları saklayıp
Bunlar zaten tip davranış düşünce ile belli olur. Her zaman korunmak lazım
Bazıları profesyonel olmuş. Ben bu analiz konusunda çok iyi olduğuma rağmen beni de aldatabilirler. Fiziki güçten yetersiz oldukları için manipülasyon teknikleri öğreniyorlar 😂
Çunku çoğu saklıyor farkında yani
Ben hissediyorum
Herkesi anlayamayız. biz süper güçlere sahip değiliz
Benim özel bir durumum var
Peki öyle olsun 😂
Nasıl yokluktalarsa artık
Erkekler tamam da kızların yoklukta olmaları imkansız. Nasıl yakıştırabiliyorlar kendilerine pişman da değiller. Umarım bana denk gelmez
İğrenç hepsi
Aman hemcinslerin kimligini görmesin linç eder bu özgür kadınlar
Özgürlük öyle bir şey mi sence
Bazılarına göre özgürlük bu maalesef
Çok çarpıtıldı
Vatan haini
Bunlara dersen kahkaha atarlar
Hepsi mal bunların
Az önce biri sonuna kadar savundu ve sorum kaldırıldı, zorlarına gitmiş 🤢😂. Umarım denk gelmem ya çünkü bunu gizleyeceklerinden eminim
Iy daha ne kadar iğrenç olabilirler derken her seferinde yeni bir şey çıkıyor
Bunları da göndereceksin onlarla
Ülke benim olsaydı şayet tüm yabancıları, yabancı sevdalılarını def ederdim ülkemden. Bunlar vatan haini
Evet kesinlikle vatan haini
Bi de üstelik hem bu görüşümden dolayı aşağılandım 1 dk sonra da sorum kaldırıldı şaka gibi 😂
Şikayet etmişlerdir bunu yapanlar sonuçta bir taraflarına battı
Gerçekler acıtıyor ne de olsa. Bu insanlar kendilerini iyi hissetmek için yalan söylenmesini istiyor
Bu insanların hepsini s*kim diyeceğim de bana yazık sonuçta kendimi boşu boşuna yoracağım
Ben de yardım etsem inan başaramayız, git gide çoğalıyorlar ve bu durum büyük bir güvensizlik oluşturuyor. Gel de güven şimdi
Vallahi bıktık artık milletin özellikle m*l olan kısmından
Hiç sorma çok soğudum zaten. İnan ciddi ilişki bile istemiyorum yıllardır
Onlar yüzünden hastalıklar çoğaldı
Bu sevda bitmeyeceği için daha da çoğalacak emin ol
Of Allahım of
Anadolu şehirlerinde yaşıyorsan geçmiş olsun senin için
Mega kentte yaşıyorum
Neresi. Ben gibi İstanbul'da yaşıyorsan her sürprize açık olmalısın
Sen Avrupada mısın yoksa anadoluda mı
Avrupa ama anadoluda yaşamak isterdim
Senin içinde yaşıyorum merak etme
Sen yaşıyorsan merak etmem peki. Demek anadoluda yaşıyorsun
İroni yaptım ya , evet
Şaka yapıyorum ya. Anadolu neresi özel değilse
Sancaktepe, senin Avrupanın neresi
Hiç bilmiyorum orayı, ben fatihtenim
Oo çok uzakmış
Aman sanki buluşacaz, uzak olursa olsun 😂. Sahi ben sancaktepenin nerede olduğunu bilmiyorum
Ondan demedim be😂
Yaa öyle mi oldu şimdi 😅 istersen yaz. Ben ama merak ettim sancaktepe nerede kalıyor diye 😅
Nası anlatayım bende bilmiyorum ki😅
Haritaya baktım bulamadım ben, mecbur anlatacan 😅