Suriyelileri, Afganları, Pakistanlıları istememek ırkçılık mı?

Nesi ırkçılık anlamıyorum.
Suriyelisi, Afgan'ı, Paki'si elini kolunu sallayarak, hiçbir kontrolden geçmeden Türkiye'ye giriş yapıyor. Yetmiyor, burada taciz çeteleri kuruyor, hırsızlık, gasp yapıyor. Toplum huzurunu kaçırıyor. Başkenti, İstanbul'u, İzmir'i işgal ediyor. Hiçbir bedel de ödemiyor.
Hiçbir Avrupa ülkesi bunları istemiyor. Bunlar Türkiye'ye çöplük diyor, biz savaştan geldik yoksa bu çöplüğe gelmeyi bizde istemedik diyor. Aktroller de bu istilacıları savunuyor. Kardeşim defolun gidin o zaman Türkiye'den? Ama yok, laik ülkenin kızlarını hunharca taciz etmek ve Türk gençliği şehit olurken bunlar plajların keyfini sürüyor.
Esad barış ilan etti af da çıktı. Gidin ülkenize? Niye gitmiyorsunuz?
Burası Türk vatanı kardeşim. Dünyanın çöplüğü veya randevu evi değil. Pakistanlılar, Afganlar gelip burada kadınlara tecavüz edemez.
İsterseniz size bu muhabbetin nereden çıktığını da anlatırım...
Neyse. İtalya, Almanya, Birleşik Krallık Suriyelilerin tamamını gönderiyor. Sıra Türkiye'de. Tüm sığınmacı ve kaçaklar gitsin. Ülke bir nefes alsın...
Güncellemeler
+1 yıl
Evet Almanya'daki Suriyeliler vatanlarına gönderilmeye devam ediyor.
Ama Almanya Türkiye'deki Suriyelilerin Türkiye'de kalması için çalışma yapıyor.
Neden acaba?
Demek ki Alman stihbarat Suriyelilerle çalışacak.
Sığınmacılar gitmezse Türkiye iç savaş yaşayabilir.
Suriyelileri, Afganları, Pakistanlıları istememek ırkçılık mı?
Cevapla