Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılİzin değil ama haber verilmeli. ben nereye gitsem eşime söylüyorum şuraya gidecem buraya gidecem diye. ya git der ya da birlikte gidelim der ya da bugün gitme yarın git der vs gideceğim yere ve zamana göre yani. Zira o da iş harici bir yere gittiği zaman bana haber verir.
yorumları okudum yok izin almak gerekmiyormuş ben nereye istersem haber vermedende giderim diyenler olmuş. Bu çok yanlış. Sürekli eşinizden habersiz bir yere çıkarsanız eşiniz bu sefer sizin onu aldattığınızı düşünür. Olay farklı yerlere gider. Bunun güvenle alakası yok. Bir nevi gizli iş çeviriyorsunuz. Ve eşleriniz bu durumda kuşkulanmakta haklılar. Sonra ne mi oluyor. Aile içi sadakatsizlik, güvensizlik ve geçimsizlik. En iyi ihtimal eşinizde sizin gibi davranıp başka yerlere hatta başka kadınlarla görüşmeye başlar belkide kendine farklı yatak arkadaşları bulur. Diğer ihtimal ise boşanma.
sonuçta bir ailesiniz. Ve birbirinizden haberdar olmanız lazım. Kim nereye gidiyor ne yapıyor diye. Mesela kadın olarak belki erkek kuzeninle görüşeceksin kocanın buna izin vermemesi doğal. Çünkü nasıl biz kocalarımızın başka kadınlarla görüşmesini istemiyorsak o da bizim başka erkeklerle ya da erkeklerin bulunduğu bir yere gitmemize izin vermemesi çok doğal bir durum. O yüzden bir daha düşünün öyle serbestçe izin almayarak gezmeyi10 Yorumla
En İyi Cevaplar
İzin almak değil de haber vermek diyelim. Evden çıkacağım zaman eşime şuraya gidebilir miyim diye değil de buraya gidiyorum haberin olsun işim şu kadar sürer bu saatte evde olurum gibi söylüyorum.
İzin saçma bir olay, yetişkin bireyler kendi yapabilecekleri şeylere karar verebilirler.
00 Yorumla
+1 yılİzin alma şeklinde değilde haber verir gibi fikrini öğrenmek en güzeli. Canım bende bugün şuraya gitmeyi düşünüyorum, ya da şöyle bir plan yaptık dersen gidebilir miyim dememiş olur ama karşı tarafında nabzını ölçebilmiş olursun. Her iki taraf içinde saygın bir durum oluşur 😊
11 Yorumla- +1 yıl
Harikasin
Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. Saygım olan ve güvenim tam olan eşim çıkarken zaten gideceği yeri söyleyerek çıkar bu durumda izin almak ok ama çok abes bir şey olur çünkü evlklik bir askerlik, memurluk veya işçilik yeri değildir.. Zaten saygı ve güven olmayan yerde evlilik bir zorunlu birlikteliktir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
107
Cevap
96Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır tabi ki de neden izin alsınlar.. çocuk değiller ki. insan istediği yere gidebilir hem erkek hem kadın için geçerli ama uzak bir yere gidiyorsa ya da önemli bir yere fahber vermesi ve iletişim halinde kalmaları daha doğru olur benim açımdan.. yoksa eşime güvenirim zaten ama merak ederim onu
40 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. bu feminist düşünceler valla cok yayılmıs toplumda. izin alınmaz tabi her sn hani ama evlisin ya hani. kocanı ezip gecmek olur bu ve bence bunu saglıklı bi kız istemez. ezsen kimi ezcen kocam dediğin adamı. ezilmeyi dert etmeyen bi kocaya sahip olmak istermi bi kız bilmiyorum. ya buna eşler arasında uyum olarak bakmak lazım oda arkadasıma bi yere giderken diyorum biraz o gibi. de yani ne var artı kazanırsın. hem kadına bu yakısır erkeğe de izin vermek. hani ailenin direği gibi hissetsin. kızlarda bazılarında geleneksek aile isteği var. burada erkek erkeklik etcek. bazılarında ise feminizm. ne yani evlendiysek yemekleri ben niye yapcam misafir gelir kahveleri ben niye yapcam tasıcam. iftara cagırırsa yemekleri de yapsın gibi. ama misal bu düşüncenin tersine sahip erkek yok farkettiniz mi misal ben sunu diyebilirmiyim karıma. ya gecen arac bozuldu sanayiye ben götürdüm şimdi sen götür. su borusu sızdırıyor tamirci cagır kendin yap hallet. boyun kısaysada birşeyin üstüne cık perdeleri tak. bunları arttırabiliriz. evlenmiş 2 insan bence bunları asmalı. ergence bunlar. ozel insan oluyorsunuz evlenince karım diyorsun kocam. ayaklarını da yıkarsın baktın gördün istiyo. erkek olarak da sana nazlanır aşermiştir vs iran armudu almaya irana gidersin misal. bunları yapınca yaptıran yapanı ezmiyor bence. eş ya bu.
diyelik evlendiniz sidik yarıstırmaya basladınız o izin istedi ben verdim o istemedi vs ne olcak giden senin evlilik olcak. sana zararı yani. birbirini idare etmek lazım cesit cesit insan var.
kişisel fikrim ise izin istemek değilde haber vermek ya da o dozajı ayarlamak. yetişkin insanlarız neticede. bildirmeden bodoslama gitmesini ben istemem. soylücek ve teyit alcak. soyledim ahanda mesaj attım senden onay beklemiyorum da değil bu ayarı akıllı kız yapar. gerektiğinde trip atar izni koparmasını bilir dişiliği ile. burada bi oyun var aslında. tavsan kac tazı tut. erkek aslında izin mercii değil. ama öyle gibi:D terside olur kızın onay makamı oldugu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Izin almamalı ama bir yere giderken haber etmeli şuraya gidiorum niyetim bu şununla buluşucam vs hayat bu başına ne geleceğini bilemezsin bir kaza olur deprem olur kötü seylerle karşılaşirsin sonra cep telefonu konumu vs uğraş dur bu es olsun çocuk olsun ailen olsun haber verilmesi tarafındayım.
100 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılİlk evlendiğim aylarda gidebilir miyim diye soruyordum işine gelmiyorsa gitme diyordu evde oturuyordum, sonra ne kadar saçma bir durum bu dedim bugün şuraya gidecem demeye başladım hayır desede senden izin almıyorm haber veriyorm dedim giderken ve gelirken haber ver olayına döndü olay sonra bunun da sıkıcı ve gereksiz olduğunu düşündüm o yüzden şimdi istediğim yere gidiyorum gün içinde beni arayıp sorarsa nerde olduğumu söylüyorum aramazsa akşam naptın bugün diye sorarsa şuraya gittim diye söylüyorum... 🤷🏻♀️
15 Yorumla- +1 yıl
Kac yillik evliainiz
- +1 yıl
- +1 yıl
O çok olmuş yaşlar oturunca ilişki boyuru deişiyor
- +1 yıl
@İlişkiterapisti69 sanırım öyle
- +1 yıl
helall
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEşler izin almak zorunda değil ama eşine haber verirse en azından hem eşi merak etmemiş olur hem de bir durumda eşinin nerede olduğunu da bilir. Acil bir durumda cep telefonundan ulaşamadı diyelim ki bir şekilde ulaşmasına olanak tanır. Arkadaşlarından ya da gidilecek mekan üzerinden ulaşabilir vs.
30 Yorumla Annem eskiden (bir sene öncesine kadar) dışarı çıktığımda benden izin aldın mı derdi ben de izin almam haber veririm derdim ve her defasında kavga ederdik bu evliliğim için de geçerli olur zaten yanlış ve onun istemeyeceği bir yere gitmem onun dışında gideceğim yerler için de gidebilir miyim diye izin almam gidicem diye haber veririm eğer ona uymuyorsa o gün gitmem ama Koç Burcu kadını olarak birinden izin alarak her hangi bir şey yapmayı asla kabul etmiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Ama erkek sahiplenmeyi sever hele sen gibisi varsa karsisinda
- +1 yıl
Ya iste zarar gelsin istemez gozunun onunde olmasini ister hep
+1 yılHayır almamalı. İnsan istediği yere gidebilir, istediği gibi davranabilir. Sonuçta aklı var. Fakat haber verilmesi gereken bir yere gidilecekse haber vermek iyi olur. Onun dışında izin falan alınmamalı.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 385 cevap paylaştı.
+1 yılBence iki taraf da aynı tutumda olmalı. Eğer aralarında sadece haber verme gibi bir anlayış varsa o şekilde kadin da erkek de haber vermeli. Eğer ikisi de izin almayı mantıklı buluyorsa ikisi de izin alarak çıkmalı. Şahsen ben eşimin benden izin alarak cikmasini istedigim icin izin alarak çikarim.
10 Yorumla
+1 yılAlmalı diyenlerin beynini skym. İKİ TARAFTA dışarı çıkarken bilgilendirmelidir şuraya gideceğiz arkadaşlarla şu saatte dönerim vsvs (tabi uygun mekanlara güvenilir kişiler ile gitmelidir mesela eşim pavyona gitse onun beynini patlatırım) ama izin almak başka boyut eğer böyle bir ilişkiniz varsa bitirin
10 YorumlaKocasına köle mi niye izin alma gereği duysun? Güven problemi varsa evlenmeyeceksin, kadın evlilik dahilinde olsa bile hürdür. İstediğini yapabilir. Kocasıyla birlikte bir şeyler yapması daha iyidir ama tercih ediyorsa tek başına bir şeyler yapmayı, koca buna saygı duyacak
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 864 cevap paylaştı. Aralarında sorun olan birileriyle görüşmeyeceklerse gidebilir miyim vs olmamalı daha çok bilgi verme olmalı görüşülen kişiden eş rahatsızlık duymuyorsa izne gerek yok ama bazı istisnai durumlar dışında haber verme olmalı izin olmamalı.
13 Yorumla- +1 yıl
Evlisminiz
- +1 yıl
@İlişkiterapisti69 hayır
- +1 yıl
🌹
İzin alma değil, ama haber verilmesi müsade istenmesi gerekir. Sonuçta haber vermeden erkek te çıksa, orada hakaret gibi sen kimsin der gibi bir tavır rahatsız eder kişileri.
20 Yorumla
+1 yılDinen kocanın karı üzerinde çok hakkı olduğundan, kadın çalışmayıp erkeğin parasıyla geçindiğinden dolayı kadınlar kocalarından dışarıya çıkarken izin almak zorundadır ama kocasıyla eşit bir yaşam süren, onun gerisinde kalmayan kadın izin alma mecburiyetinde değildir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılİzin almıyorsun haber veriyorsun bu ve bunun gibi şeyleri küçük görüp kendinizi bir sey zannederseniz yarın o evlilik biter bu sefer de kendini bir şey zannetiginle kalirsin ortalikta kendimi bir şey zannediyordum sonum böyle oldu diye gezer durursun evliligin gerekliligini bilmeyenler evlendigi icin bu hale geldi bu millet zaten evlilikler yok oldu bitti
00 Yorumla
+1 yılNereye, ne için, kiminle gidip ne yapacağına bağlı. Kuafördür, arkadaşları ile buluşmadır, aile ziyaretidir, markettir vs. Bunlarda haber versin belki bir şey söyleyecem kendisine belli olmaz.
Ama saat olmuş 23.40 Ben gidecem. Anasının babasının evine bile olsa, acil bir şey olmadıkça gitmesine, en azından haberim olmadan hele ki yalnız başına gitmesine asla izin vermem.00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. İzin almak değil de haber vermek diyelim. Ebeveyn gibi davranıp ilişkiyi saçma sapan bir enerjiye sokmaya gerek yok bence. Güven üzerine kurulu olmayan hiç bir ilişki sağlıklı bir şekilde ilerlemez. Evlenecek kadar güvendiğim birinin hayatını kısıtlayıp kendimden soğutmak istemem.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Alakası yok neden izin alacak ki, eşim olan insan benim kararlarıma göre yaşayamaz tabi ki de her zaman bana yapacağı şeyi sormak zorunda da değil saygı duyarım.
10 YorumlaHayır niye izin alsın? Haber verebilirde izin almak doğru değil.
40 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı.
+1 yılİzin almasına gerek yok. Nereye, kiminle takılacağını haber verirse. Daha bir makbule geçer. Kafa ağrısı olmaz. Güvensizlik yaratmaz.
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılEşler arasında alınabilecek kararlar, herkes aynı şeyleri yapacak diye bir kural yoktur.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Elbette izin almalı erkek de aynı zamanda izin almalı birbirlerinden her 2 taraf da haberdar olmalı eşine güvenirsin ama ortam kötü Maalesef
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. izin almaya gerek yok sonuçta o bir eş zaten eşini geçtim aileden bile izin almaya gerek yok. ama haber verilebilir eşine.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılizin almak yanlış
ama çiftler birbirine haber vermeli20 Yorumla Evet ben alırdım yani herhangi biri değil sonuçta kocam o da benden alır
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. En azindan bi haber vermeli hata ben izinden yanayım 😅🙂
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.
+1 yılİzinden ziyade birbirilerine haber verilmeli bence.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla kadın diyorsa ki: "Erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek." diye. O zaman bir zahmet erkeğinden de izin istesin.
Yani demem şu ki: Erkek uzun olsun kısa olsun karısını koruyup kollamalı ve güven vermelidir. Ama karısıda bunun karşılığında kocasına uymalıdır.
Yani evin reisi erkektir.
012 Yorumla- +1 yıl
Puhahahahahah benim boyum 170
180 erkek yanımda durmasın bile o kısacık haliyle
Erkek kadının yanına yakışacak ve reislik taslamayacak
Kadın ve erkek ikisi de altını çiziyorum ikisi de birbirinden izinsiz hareket edemez. Ben o erkeği 2 ye katlar 5le çarparım. Kimse benden üstün değil. Ben de kimseden üstün değilim.
Cevap sahibi+1 yıl@mayisgly eeee onun için mi 1.80 erkeği kısa buluyorsun? Şimdi ne alaka diyeceksin. Alakasını söyleyeyim: Erkeğin uzun boylu olması kadına güven ve koruma hissi verir diyen sizsiniz.
- +1 yıl
Merak etme ben erkeği de korurum ailem sağlam. Ben nazik ve yanıma yakışan erkek istiyorum. Belki koruma için değil seks için istiyorum. Güçlü olsun istiyorum kime ne bundan? Benim ailem sülalem sağlam gelen damadı da ben korurum o dert değil. Ama bana kimse üstten yaklaşamaz fena yaparım.
Cevap sahibi+1 yıl@mayisgly tabii canım. Ne demezsin? Onun için uzun erkek güven ve koruma hissi veriyor dersiniz.
- +1 yıl
Erkek dediğin naif olcak kibar olcak. Benden habersiz adım dahi atmicak. Gerçi bunlar karşılıklı olması gereken şeyler. Ayrıca zaten birçok evlilik böyle yürüyor. Kimse karısından habersiz kendini sokağa atmıyor. 190 boyundaki erkek 160 boyundaki karısına haber edip çıkıyor. Karısı da aynı şekilde. Yani 190 kapı gibi güçlü adam senin gibi şart koşmuyor. Evlilik ne demek gayet iyi biliyor çoğu erkek.
Cevap sahibi+1 yıl@mayisgly kadınlar uzun boylu erkekleri kendilerini koruyup kollayıp güven versin diye istiyorlar. Yani erkeğe muhtaçsınız.
Cevap sahibi+1 yıl@mayisgly yooo kendini korusun diye. Keza 1.60 da olsan en az 1.80 isterdin.
Cevap sahibi+1 yıl@mayisgly
Evet evin reisi erkektir. Ayrıca kadınlar uzun boylu erkekleri kendilerini korusun, kollasın ve güven versin diye isterler. Yani kadınlar erkeğin gücüne (kendilerini koruması için) muhtaçtır.
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılİzin değil ama icabeten söylemelidir dışarı çıkıyorum haberin olsun diye
10 Yorumla İzin değil ama, saygı ve sevgi ile ilgili bir konu var, haber vermeli
10 Yorumlaİzin almasa bile, kesinlikle haber verilmeli.
10 Yorumla
+1 yılEşleri ile birlikte çıkarsa izine gerek kalmaz bak çözdüm sorunu 😂
10 Yorumla
+1 yılHer ilişkinin dinamiği farklı. Kafasına estiği gibi yaşayacak olan evlenmesin. Izin de alır , haber de verir böyle şeylerle güç savaşına girmek anlamsız.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır bu ne saçmalık ne izni hayırdır Hay allahım bu ülkeye ne oluyor ya dayıı orta çağda mı yaşıyorsunuz bu nasıl soru.
20 Yorumla Yapılan planlar önceden çift olarak birbirine söylenirse ortada sorun olacak bir mevzu kalmaz. Buna rağmen bir taraf sorun çıkarmaya çalışıyorsa o taraf problemdir.
00 Yorumla
+1 yılEvet izin almalıdır , bu hem erkeğin hoşuna gider hemde başımıza birsey gelirse nerede olduğumuz belli olsun , erkekler dışarıyı bizde daha iyi bilir neresi güvenli neresi değil
00 YorumlaYok bide eşinize söyleyin tasmada bağlasın size saçmalamayın kızlar etrafımda çok var böyle yapanlar ve yanlış olduğunu açıklamama rağmen hala aynilar gelecek nesil şimdi ki nesil siz öyle olmayın unutmayın eşiniz sizden izin alma gereği duymuyorsa sizde izin almayın eşitlik eşitlik eşitlik
00 Yorumlaİzin derken haber vermeli , başına bir şey gelse eşinin haberi olsun. Kimse kimsenin kölesi değil evlendiyin insanı adam yerine koymak diye bir şey var..😅
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. İzin alma değil ama eşler birbirlerine haber vermeli. İnsan aile evinden çıkarken bile ben dışarı çıkıyorum diye sesleniyor.
10 Yorumla
+1 yılTazeledim çok yeme aşkım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhaber verse yeter onun ozel hayatina karışacak değilim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır niye izin alsın 10 yasında cocugu mu sanki haber verse yeterli
10 Yorumla
+1 yılİzin alma olayı diye bakılmaz haber verip istediği yere gider...
20 Yorumla
+1 yılİster izin desinler, ister haber vermek desinler. Bu kesinlikle bilinmesi, bildirilmesi gereken bir şey.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. İzin almak yerine nereye gittiğini söylemesi daha hoş olur. Zira izin istemek birinin emrinde olmak gibi bir şey
00 Yorumla
+1 yılİzin değilde hani nereye gittiğini söylerse ve bi arkadaşının numarasını veririse olur başına bişey geldiğinde haberdar olmak için
00 Yorumlaizn almalı diyen bişey yok ama işte bilmesi için ben buraya gidiyorum diye soylemeli
10 YorumlaKadın da olsa erkek de olsa kibar ve nazik bir şekilde izin alırsa ilişki çok daha güçlü olur
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılİzin çirkin bir kelime ama kafasına göre takılmak olmaz evlilikte.
10 Yorumla İzin almak değil haber vermek, iki taraf içinde geçerli.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. İki tarafında birbirinden izin almasına gerek yok.
Ama haberleşme sistemi olmalı daima.
10 Yorumla
+1 yılizin almali diyenler saka mi tasma da takin isterseniz 😀😀😀
20 Yorumla
+1 yılBence izin almak yerine haber vermemiz daha uygun olur.
00 Yorumlaİzin değil ama haber vermek iyidir dünya hali ne olacağını bilemeyiz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 325 cevap paylaştı. Haber verilir, aileme sorarken bile gidebilir miyim demiyorum🤷çok saçma
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSanki evde tasma takıuoz gibi anlatma ya ben güveniyorsam sorun yok
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 318 cevap paylaştı.
+1 yılHangi devirdeyiz? Haber verebilir. Erkek için de keza öyle.
00 Yorumla
+1 yılEvli erkekler de evli kadınlar da haber vermeli. Hatta buluşmanın nevisine göre izin almalı.
00 Yorumla
+1 yılHer iki taraf da bir birini bilgilendirmeli ama izin almalı degiller
00 YorumlaIzin demeyelim de bilgilendirme diyelim dünya hali hani
00 Yorumla
+1 yılİzin almak değilde haber vermeli, iki taraf içinde geçerli
00 Yorumla- Devamını Gör (143)
Devamını Gör(188)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 