• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evli kadınlar dışarıya çıkarken eşlerinden izin almalı mı?

beyazorkidem
beyazorkidem Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1014
Yapay Zekaya Sor

Evli kadınlar dışarıya çıkarken eşlerinden izin almalı mı?

Evli kadınlar dışarıya çıkarken eşlerinden izin almalı mı?

#orkide

Evli kadınlar dışarıya çıkarken eşlerinden izin almalı mı?
Cevapla
Evlilik Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sevgisizmelek95
    Sevgisizmelek95 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    İzin değil ama haber verilmeli. ben nereye gitsem eşime söylüyorum şuraya gidecem buraya gidecem diye. ya git der ya da birlikte gidelim der ya da bugün gitme yarın git der vs gideceğim yere ve zamana göre yani. Zira o da iş harici bir yere gittiği zaman bana haber verir.
    yorumları okudum yok izin almak gerekmiyormuş ben nereye istersem haber vermedende giderim diyenler olmuş. Bu çok yanlış. Sürekli eşinizden habersiz bir yere çıkarsanız eşiniz bu sefer sizin onu aldattığınızı düşünür. Olay farklı yerlere gider. Bunun güvenle alakası yok. Bir nevi gizli iş çeviriyorsunuz. Ve eşleriniz bu durumda kuşkulanmakta haklılar. Sonra ne mi oluyor. Aile içi sadakatsizlik, güvensizlik ve geçimsizlik. En iyi ihtimal eşinizde sizin gibi davranıp başka yerlere hatta başka kadınlarla görüşmeye başlar belkide kendine farklı yatak arkadaşları bulur. Diğer ihtimal ise boşanma.
    sonuçta bir ailesiniz. Ve birbirinizden haberdar olmanız lazım. Kim nereye gidiyor ne yapıyor diye. Mesela kadın olarak belki erkek kuzeninle görüşeceksin kocanın buna izin vermemesi doğal. Çünkü nasıl biz kocalarımızın başka kadınlarla görüşmesini istemiyorsak o da bizim başka erkeklerle ya da erkeklerin bulunduğu bir yere gitmemize izin vermemesi çok doğal bir durum. O yüzden bir daha düşünün öyle serbestçe izin almayarak gezmeyi

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Maika_Y
    Maika_Y Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    İzin almak değil de haber vermek diyelim. Evden çıkacağım zaman eşime şuraya gidebilir miyim diye değil de buraya gidiyorum haberin olsun işim şu kadar sürer bu saatte evde olurum gibi söylüyorum.

    İzin saçma bir olay, yetişkin bireyler kendi yapabilecekleri şeylere karar verebilirler.

    0
    0 Yorumla
  • firebreather95
    firebreather95 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    İzin alma şeklinde değilde haber verir gibi fikrini öğrenmek en güzeli. Canım bende bugün şuraya gitmeyi düşünüyorum, ya da şöyle bir plan yaptık dersen gidebilir miyim dememiş olur ama karşı tarafında nabzını ölçebilmiş olursun. Her iki taraf içinde saygın bir durum oluşur 😊

    1
    1 Yorumla
    • İlişkiterapisti69
      İlişkiterapisti69
      +1 yıl

      Harikasin

      Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Saygım olan ve güvenim tam olan eşim çıkarken zaten gideceği yeri söyleyerek çıkar bu durumda izin almak ok ama çok abes bir şey olur çünkü evlklik bir askerlik, memurluk veya işçilik yeri değildir.. Zaten saygı ve güven olmayan yerde evlilik bir zorunlu birlikteliktir.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

107

Cevap

96

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Hayır tabi ki de neden izin alsınlar.. çocuk değiller ki. insan istediği yere gidebilir hem erkek hem kadın için geçerli ama uzak bir yere gidiyorsa ya da önemli bir yere fahber vermesi ve iletişim halinde kalmaları daha doğru olur benim açımdan.. yoksa eşime güvenirim zaten ama merak ederim onu

    4
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    bu feminist düşünceler valla cok yayılmıs toplumda. izin alınmaz tabi her sn hani ama evlisin ya hani. kocanı ezip gecmek olur bu ve bence bunu saglıklı bi kız istemez. ezsen kimi ezcen kocam dediğin adamı. ezilmeyi dert etmeyen bi kocaya sahip olmak istermi bi kız bilmiyorum. ya buna eşler arasında uyum olarak bakmak lazım oda arkadasıma bi yere giderken diyorum biraz o gibi. de yani ne var artı kazanırsın. hem kadına bu yakısır erkeğe de izin vermek. hani ailenin direği gibi hissetsin. kızlarda bazılarında geleneksek aile isteği var. burada erkek erkeklik etcek. bazılarında ise feminizm. ne yani evlendiysek yemekleri ben niye yapcam misafir gelir kahveleri ben niye yapcam tasıcam. iftara cagırırsa yemekleri de yapsın gibi. ama misal bu düşüncenin tersine sahip erkek yok farkettiniz mi misal ben sunu diyebilirmiyim karıma. ya gecen arac bozuldu sanayiye ben götürdüm şimdi sen götür. su borusu sızdırıyor tamirci cagır kendin yap hallet. boyun kısaysada birşeyin üstüne cık perdeleri tak. bunları arttırabiliriz. evlenmiş 2 insan bence bunları asmalı. ergence bunlar. ozel insan oluyorsunuz evlenince karım diyorsun kocam. ayaklarını da yıkarsın baktın gördün istiyo. erkek olarak da sana nazlanır aşermiştir vs iran armudu almaya irana gidersin misal. bunları yapınca yaptıran yapanı ezmiyor bence. eş ya bu.

    diyelik evlendiniz sidik yarıstırmaya basladınız o izin istedi ben verdim o istemedi vs ne olcak giden senin evlilik olcak. sana zararı yani. birbirini idare etmek lazım cesit cesit insan var.

    kişisel fikrim ise izin istemek değilde haber vermek ya da o dozajı ayarlamak. yetişkin insanlarız neticede. bildirmeden bodoslama gitmesini ben istemem. soylücek ve teyit alcak. soyledim ahanda mesaj attım senden onay beklemiyorum da değil bu ayarı akıllı kız yapar. gerektiğinde trip atar izni koparmasını bilir dişiliği ile. burada bi oyun var aslında. tavsan kac tazı tut. erkek aslında izin mercii değil. ama öyle gibi:D terside olur kızın onay makamı oldugu

    0
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Izin almamalı ama bir yere giderken haber etmeli şuraya gidiorum niyetim bu şununla buluşucam vs hayat bu başına ne geleceğini bilemezsin bir kaza olur deprem olur kötü seylerle karşılaşirsin sonra cep telefonu konumu vs uğraş dur bu es olsun çocuk olsun ailen olsun haber verilmesi tarafındayım.

    10
    0 Yorumla
  • sacmaliklardunyasi2
    sacmaliklardunyasi2 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 78%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı.

    İlk evlendiğim aylarda gidebilir miyim diye soruyordum işine gelmiyorsa gitme diyordu evde oturuyordum, sonra ne kadar saçma bir durum bu dedim bugün şuraya gidecem demeye başladım hayır desede senden izin almıyorm haber veriyorm dedim giderken ve gelirken haber ver olayına döndü olay sonra bunun da sıkıcı ve gereksiz olduğunu düşündüm o yüzden şimdi istediğim yere gidiyorum gün içinde beni arayıp sorarsa nerde olduğumu söylüyorum aramazsa akşam naptın bugün diye sorarsa şuraya gittim diye söylüyorum... 🤷🏻‍♀️

    1
    5 Yorumla
    • İlişkiterapisti69
      İlişkiterapisti69
      +1 yıl

      Kac yillik evliainiz

      Yorumla
    • sacmaliklardunyasi2
      sacmaliklardunyasi2
      +1 yıl

      @İlişkiterapisti69 14

      Yorumla
    • İlişkiterapisti69
      İlişkiterapisti69
      +1 yıl

      O çok olmuş yaşlar oturunca ilişki boyuru deişiyor

      Yorumla
    • sacmaliklardunyasi2
      sacmaliklardunyasi2
      +1 yıl

      @İlişkiterapisti69 sanırım öyle

      Yorumla
    • kırgınlıkgöklerde
      kırgınlıkgöklerde
      +1 yıl

      helall

      Yorumla
  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 85%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Eşler izin almak zorunda değil ama eşine haber verirse en azından hem eşi merak etmemiş olur hem de bir durumda eşinin nerede olduğunu da bilir. Acil bir durumda cep telefonundan ulaşamadı diyelim ki bir şekilde ulaşmasına olanak tanır. Arkadaşlarından ya da gidilecek mekan üzerinden ulaşabilir vs.

    3
    0 Yorumla
  • Edanursuu
    Edanursuu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Annem eskiden (bir sene öncesine kadar) dışarı çıktığımda benden izin aldın mı derdi ben de izin almam haber veririm derdim ve her defasında kavga ederdik bu evliliğim için de geçerli olur zaten yanlış ve onun istemeyeceği bir yere gitmem onun dışında gideceğim yerler için de gidebilir miyim diye izin almam gidicem diye haber veririm eğer ona uymuyorsa o gün gitmem ama Koç Burcu kadını olarak birinden izin alarak her hangi bir şey yapmayı asla kabul etmiyorum

    1
    3 Yorumla
    • İlişkiterapisti69
      İlişkiterapisti69
      +1 yıl

      Ama erkek sahiplenmeyi sever hele sen gibisi varsa karsisinda

      Yorumla
    • Edanursuu
      Edanursuu
      +1 yıl

      Sahiplenmek kısıtlamak değildir

      Yorumla
    • İlişkiterapisti69
      İlişkiterapisti69
      +1 yıl

      Ya iste zarar gelsin istemez gozunun onunde olmasini ister hep

      Yorumla
  • Gökyüzü242
    Gökyüzü242 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır almamalı. İnsan istediği yere gidebilir, istediği gibi davranabilir. Sonuçta aklı var. Fakat haber verilmesi gereken bir yere gidilecekse haber vermek iyi olur. Onun dışında izin falan alınmamalı.

    2
    0 Yorumla
  • bilemiyorumartıkın
    bilemiyorumartıkın Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 57%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 385 cevap paylaştı.

    Bence iki taraf da aynı tutumda olmalı. Eğer aralarında sadece haber verme gibi bir anlayış varsa o şekilde kadin da erkek de haber vermeli. Eğer ikisi de izin almayı mantıklı buluyorsa ikisi de izin alarak çıkmalı. Şahsen ben eşimin benden izin alarak cikmasini istedigim icin izin alarak çikarim.

    1
    0 Yorumla
  • selamcanımnabercanım
    selamcanımnabercanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Almalı diyenlerin beynini skym. İKİ TARAFTA dışarı çıkarken bilgilendirmelidir şuraya gideceğiz arkadaşlarla şu saatte dönerim vsvs (tabi uygun mekanlara güvenilir kişiler ile gitmelidir mesela eşim pavyona gitse onun beynini patlatırım) ama izin almak başka boyut eğer böyle bir ilişkiniz varsa bitirin

    1
    0 Yorumla
  • Manhesuss
    Manhesuss Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kocasına köle mi niye izin alma gereği duysun? Güven problemi varsa evlenmeyeceksin, kadın evlilik dahilinde olsa bile hürdür. İstediğini yapabilir. Kocasıyla birlikte bir şeyler yapması daha iyidir ama tercih ediyorsa tek başına bir şeyler yapmayı, koca buna saygı duyacak

    1
    1 Yorumla
    • Manhesuss
      Manhesuss
      +1 yıl

      Tercih ediyorsa ki köle olmayı Allah’tan başkasına köle olmasın. O hayırlı bir sahiptir

      Yorumla
  • Nellis92
    Nellis92 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 864 cevap paylaştı.

    Aralarında sorun olan birileriyle görüşmeyeceklerse gidebilir miyim vs olmamalı daha çok bilgi verme olmalı görüşülen kişiden eş rahatsızlık duymuyorsa izne gerek yok ama bazı istisnai durumlar dışında haber verme olmalı izin olmamalı.

    1
    3 Yorumla
    • İlişkiterapisti69
      İlişkiterapisti69
      +1 yıl

      Evlisminiz

      Yorumla
    • Nellis92
      Nellis92
      +1 yıl

      @İlişkiterapisti69 hayır

      Yorumla
    • İlişkiterapisti69
      İlişkiterapisti69
      +1 yıl

      🌹

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    İzin alma değil, ama haber verilmesi müsade istenmesi gerekir. Sonuçta haber vermeden erkek te çıksa, orada hakaret gibi sen kimsin der gibi bir tavır rahatsız eder kişileri.

    2
    0 Yorumla
  • Gece__Meleği
    Gece__Meleği Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Dinen kocanın karı üzerinde çok hakkı olduğundan, kadın çalışmayıp erkeğin parasıyla geçindiğinden dolayı kadınlar kocalarından dışarıya çıkarken izin almak zorundadır ama kocasıyla eşit bir yaşam süren, onun gerisinde kalmayan kadın izin alma mecburiyetinde değildir.

    0
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    İzin almıyorsun haber veriyorsun bu ve bunun gibi şeyleri küçük görüp kendinizi bir sey zannederseniz yarın o evlilik biter bu sefer de kendini bir şey zannetiginle kalirsin ortalikta kendimi bir şey zannediyordum sonum böyle oldu diye gezer durursun evliligin gerekliligini bilmeyenler evlendigi icin bu hale geldi bu millet zaten evlilikler yok oldu bitti

    0
    0 Yorumla
  • MSeyfettinCAN
    MSeyfettinCAN Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 81%
    +1 yıl

    Nereye, ne için, kiminle gidip ne yapacağına bağlı. Kuafördür, arkadaşları ile buluşmadır, aile ziyaretidir, markettir vs. Bunlarda haber versin belki bir şey söyleyecem kendisine belli olmaz.

    Ama saat olmuş 23.40 Ben gidecem. Anasının babasının evine bile olsa, acil bir şey olmadıkça gitmesine, en azından haberim olmadan hele ki yalnız başına gitmesine asla izin vermem.

    0
    0 Yorumla
  • BALAT34
    BALAT34 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 79%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İzin almak değil de haber vermek diyelim. Ebeveyn gibi davranıp ilişkiyi saçma sapan bir enerjiye sokmaya gerek yok bence. Güven üzerine kurulu olmayan hiç bir ilişki sağlıklı bir şekilde ilerlemez. Evlenecek kadar güvendiğim birinin hayatını kısıtlayıp kendimden soğutmak istemem.

    0
    0 Yorumla
  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Alakası yok neden izin alacak ki, eşim olan insan benim kararlarıma göre yaşayamaz tabi ki de her zaman bana yapacağı şeyi sormak zorunda da değil saygı duyarım.

    1
    0 Yorumla
  • Serenia
    Serenia Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır niye izin alsın? Haber verebilirde izin almak doğru değil.

    4
    0 Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı.

    İzin almasına gerek yok. Nereye, kiminle takılacağını haber verirse. Daha bir makbule geçer. Kafa ağrısı olmaz. Güvensizlik yaratmaz.

    2
    0 Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Eşler arasında alınabilecek kararlar, herkes aynı şeyleri yapacak diye bir kural yoktur.

    1
    0 Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Elbette izin almalı erkek de aynı zamanda izin almalı birbirlerinden her 2 taraf da haberdar olmalı eşine güvenirsin ama ortam kötü Maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    izin almaya gerek yok sonuçta o bir eş zaten eşini geçtim aileden bile izin almaya gerek yok. ama haber verilebilir eşine.

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    izin almak yanlış
    ama çiftler birbirine haber vermeli

    2
    0 Yorumla
  • умереть
    умереть Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet ben alırdım yani herhangi biri değil sonuçta kocam o da benden alır

    2
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    En azindan bi haber vermeli hata ben izinden yanayım 😅🙂

    2
    0 Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.

    İzinden ziyade birbirilerine haber verilmeli bence.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Valla kadın diyorsa ki: "Erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek." diye. O zaman bir zahmet erkeğinden de izin istesin.

    Yani demem şu ki: Erkek uzun olsun kısa olsun karısını koruyup kollamalı ve güven vermelidir. Ama karısıda bunun karşılığında kocasına uymalıdır.

    Yani evin reisi erkektir.

    0
    12 Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Puhahahahahah benim boyum 170
      180 erkek yanımda durmasın bile o kısacık haliyle
      Erkek kadının yanına yakışacak ve reislik taslamayacak
      Kadın ve erkek ikisi de altını çiziyorum ikisi de birbirinden izinsiz hareket edemez. Ben o erkeği 2 ye katlar 5le çarparım. Kimse benden üstün değil. Ben de kimseden üstün değilim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mayisgly eeee onun için mi 1.80 erkeği kısa buluyorsun? Şimdi ne alaka diyeceksin. Alakasını söyleyeyim: Erkeğin uzun boylu olması kadına güven ve koruma hissi verir diyen sizsiniz.

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Merak etme ben erkeği de korurum ailem sağlam. Ben nazik ve yanıma yakışan erkek istiyorum. Belki koruma için değil seks için istiyorum. Güçlü olsun istiyorum kime ne bundan? Benim ailem sülalem sağlam gelen damadı da ben korurum o dert değil. Ama bana kimse üstten yaklaşamaz fena yaparım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mayisgly tabii canım. Ne demezsin? Onun için uzun erkek güven ve koruma hissi veriyor dersiniz.

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Ben öyle demiyorum. Genelleme sevmem.

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Erkek dediğin naif olcak kibar olcak. Benden habersiz adım dahi atmicak. Gerçi bunlar karşılıklı olması gereken şeyler. Ayrıca zaten birçok evlilik böyle yürüyor. Kimse karısından habersiz kendini sokağa atmıyor. 190 boyundaki erkek 160 boyundaki karısına haber edip çıkıyor. Karısı da aynı şekilde. Yani 190 kapı gibi güçlü adam senin gibi şart koşmuyor. Evlilik ne demek gayet iyi biliyor çoğu erkek.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mayisgly kadınlar uzun boylu erkekleri kendilerini koruyup kollayıp güven versin diye istiyorlar. Yani erkeğe muhtaçsınız.

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Ben yanıma yakışsın diye istiyorum. Çok güçlü ama yer cucesi bir erkeği istemem. Ki yakışıklı güçlü ama sırf kısa olduğu için çok kişiyi geri çevirdim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mayisgly yooo kendini korusun diye. Keza 1.60 da olsan en az 1.80 isterdin.

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Ne kadar çok taktın bu koruma işine. 😂😂 istediğin kadar koruma filan de
      Evin reisi erkek değildir
      Eğer tek taraflı izin alma durumu olursa evlilik değildir
      Sana acı bir gerçek ülkemizde de eşler birbirinden izinsiz bir yere çıkmaz. Bu iki taraf için de geçerlidir 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mayisgly
      Evet evin reisi erkektir. Ayrıca kadınlar uzun boylu erkekleri kendilerini korusun, kollasın ve güven versin diye isterler. Yani kadınlar erkeğin gücüne (kendilerini koruması için) muhtaçtır.

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Tamam kendini böyle teselli etmek istiyorsan sen bilirsin byeeeeee 😂🤣

      Yorumla
  • karamelizeaşk
    karamelizeaşk Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    İzin değil ama icabeten söylemelidir dışarı çıkıyorum haberin olsun diye

    1
    0 Yorumla
  • _rüz_gar_
    _rüz_gar_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    İzin değil ama, saygı ve sevgi ile ilgili bir konu var, haber vermeli

    1
    0 Yorumla
  • ɾҽժ_աօʍɑղ
    ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et
    Guru Yaş: 82 , eic 99%
    +1 yıl

    İzin almasa bile, kesinlikle haber verilmeli.

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Eşleri ile birlikte çıkarsa izine gerek kalmaz bak çözdüm sorunu 😂

    1
    0 Yorumla
  • hayalmeyalbiri
    hayalmeyalbiri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Her ilişkinin dinamiği farklı. Kafasına estiği gibi yaşayacak olan evlenmesin. Izin de alır , haber de verir böyle şeylerle güç savaşına girmek anlamsız.

    1
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Hayır bu ne saçmalık ne izni hayırdır Hay allahım bu ülkeye ne oluyor ya dayıı orta çağda mı yaşıyorsunuz bu nasıl soru.

    2
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yapılan planlar önceden çift olarak birbirine söylenirse ortada sorun olacak bir mevzu kalmaz. Buna rağmen bir taraf sorun çıkarmaya çalışıyorsa o taraf problemdir.

    0
    0 Yorumla
  • __Güzelavratotu__
    __Güzelavratotu__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet izin almalıdır , bu hem erkeğin hoşuna gider hemde başımıza birsey gelirse nerede olduğumuz belli olsun , erkekler dışarıyı bizde daha iyi bilir neresi güvenli neresi değil

    0
    0 Yorumla
  • Beneyimki
    Beneyimki Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Yok bide eşinize söyleyin tasmada bağlasın size saçmalamayın kızlar etrafımda çok var böyle yapanlar ve yanlış olduğunu açıklamama rağmen hala aynilar gelecek nesil şimdi ki nesil siz öyle olmayın unutmayın eşiniz sizden izin alma gereği duymuyorsa sizde izin almayın eşitlik eşitlik eşitlik

    0
    0 Yorumla
  • Alieñ9
    Alieñ9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    İzin derken haber vermeli , başına bir şey gelse eşinin haberi olsun. Kimse kimsenin kölesi değil evlendiyin insanı adam yerine koymak diye bir şey var..😅

    0
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    İzin alma değil ama eşler birbirlerine haber vermeli. İnsan aile evinden çıkarken bile ben dışarı çıkıyorum diye sesleniyor.

    1
    0 Yorumla
  • TheSaintBalloon
    TheSaintBalloon Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Tazeledim çok yeme aşkım

    Evli kadınlar dışarıya çıkarken eşlerinden izin almalı mı?
    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    haber verse yeter onun ozel hayatina karışacak değilim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayır niye izin alsın 10 yasında cocugu mu sanki haber verse yeterli

    1
    0 Yorumla
  • TantuniSultanSülüman
    TantuniSultanSülüman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 81%
    +1 yıl

    İzin alma olayı diye bakılmaz haber verip istediği yere gider...

    2
    0 Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    İster izin desinler, ister haber vermek desinler. Bu kesinlikle bilinmesi, bildirilmesi gereken bir şey.

    0
    0 Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    İzin almak yerine nereye gittiğini söylemesi daha hoş olur. Zira izin istemek birinin emrinde olmak gibi bir şey

    0
    0 Yorumla
  • SteelForGee
    SteelForGee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    İzin değilde hani nereye gittiğini söylerse ve bi arkadaşının numarasını veririse olur başına bişey geldiğinde haberdar olmak için

    0
    0 Yorumla
  • Abdjkdnnd
    Abdjkdnnd Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 94%
    +1 yıl

    izn almalı diyen bişey yok ama işte bilmesi için ben buraya gidiyorum diye soylemeli

    1
    0 Yorumla
  • TheMedeni
    TheMedeni Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 83%
    +1 yıl

    Kadın da olsa erkek de olsa kibar ve nazik bir şekilde izin alırsa ilişki çok daha güçlü olur

    1
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    İzin çirkin bir kelime ama kafasına göre takılmak olmaz evlilikte.

    1
    0 Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    İzin almak değil haber vermek, iki taraf içinde geçerli.

    1
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    İki tarafında birbirinden izin almasına gerek yok.

    Ama haberleşme sistemi olmalı daima.

    1
    0 Yorumla
  • favmelodimm
    favmelodimm Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    izin almali diyenler saka mi tasma da takin isterseniz 😀😀😀

    2
    0 Yorumla
  • SelinÇoruh
    SelinÇoruh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence izin almak yerine haber vermemiz daha uygun olur.

    0
    0 Yorumla
  • sabırlı33
    sabırlı33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 67%
    +1 yıl

    İzin değil ama haber vermek iyidir dünya hali ne olacağını bilemeyiz

    0
    0 Yorumla
  • Lotus____
    Lotus____ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 325 cevap paylaştı.

    Haber verilir, aileme sorarken bile gidebilir miyim demiyorum🤷çok saçma

    0
    0 Yorumla
  • samedjackson
    samedjackson Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Sanki evde tasma takıuoz gibi anlatma ya ben güveniyorsam sorun yok

    0
    0 Yorumla
  • Chıld_Of_GOD
    Chıld_Of_GOD Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 93%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 318 cevap paylaştı.

    Hangi devirdeyiz? Haber verebilir. Erkek için de keza öyle.

    0
    0 Yorumla
  • MetinOzgur
    MetinOzgur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Evli erkekler de evli kadınlar da haber vermeli. Hatta buluşmanın nevisine göre izin almalı.

    0
    0 Yorumla
  • aleynnaaa626272
    aleynnaaa626272 Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Her iki taraf da bir birini bilgilendirmeli ama izin almalı degiller

    0
    0 Yorumla
  • BenAfra
    BenAfra Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 90%
    +1 yıl

    Izin demeyelim de bilgilendirme diyelim dünya hali hani

    0
    0 Yorumla
  • aforizmalar
    aforizmalar Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    İzin almak değilde haber vermeli, iki taraf içinde geçerli

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (143)
Devamını Gör(188)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evli kadınlar dışarıya çıkarken eşlerinden izin almalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evli kadınlar dışarıya çıkarken eşlerinden izin almalı mı? 73 cevap verildi
Evli kadınlar dışarıya çıkarken eşlerinden izin almalı mı? Evli olanlar cevaplasın sadece olur mu? 12 cevap verildi
Evli kadınlar bir yere giderken eşinden izin istemeli mi? 117 cevap verildi
Bir kadın dışarı çıkarken kocasından izin almalı mıdır? 43 cevap verildi
Eşler bir yere gidecekleri zaman birbirlerinden izin almalı mı? 101 cevap verildi
Evli kadınlar , Kocalarından izin mi alır? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨