Otobüste biri hep bakıyor uzun uzun ben fark edince kafasını çeviriyor ve hep aynı otobüse biniyoruz ben görmezden geliyorum
Bikere bana bakarken ilerledi nerdeyse düşücekti tökezledi jajajajajajja ben bakamasamda görüyorum
Bikere bana bakarken ilerledi nerdeyse düşücekti tökezledi jajajajajajja ben bakamasamda görüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Arkadan vermeyen kaldı mı
Sapık değilim. Bakmadım
İşte adamlıkkkkk
Tabii ki gjfkfk
😅😅
Sen bakıyor musun
Hyrr bakmıyorum ama fark ediyorumm
Sadece ilk olduğunda bakmıştım birinemi benzetti diye düşünerek
Erkeklere mi
Anlamadım?
Sohbet edelim mi
Hyrr
Neden
İşte
Pls
Hyr
Peki
arabam var ama bindiğimde kızlar gözünü alamıyor, hepiniz sapıksınız :)
Baktım ama güzeldi Allah için bakilmayacak gibi değildi evlilik hayalî kurdum sadece 😂
Yuh yani evlilik hayalide bayaaaa abartı olmuş bu kdr kolay mı etkileniyorsunuz
Yo ama çok güzeldi yani öyle böyle değildi birde masum duruyordu
Demmekki güzel buluyo beni anladım janajajja
Hele şükür 😂
🤷🏼♂️😂😂😂
İlgisini çekmiş olabilirsin veya beğenmiş olabilir.. benim de başıma geliyor çok kişi bakıyor öyle
Küçük birini beğenmedi doğru değil bence
Yani çok fark varsa evet
18 yaşındayım ama 16 gösteriyorumm
Kendisi en az 24 var
Hmm çok biraz
Evet öyle
boş ver takılma
O kızı yatakta hayal ettiğim için bakarım ben
🤦🏼♂️🤦🏼♂️🤦🏼♂️🤦🏼♂️
hErgün otobüsteki bir kıza aşık oluyoruz fıfkfkkf
Ayran gönüllülük sjsjd
yok ya otobüs minibüs heyecanlı oluyor fkfkf aşk derken gerçekten aşık olmuyoruz ya
Yine de ayran gönüllül7kkk 😂😂😂
Aklından neler geçiriyordur kim bilir 👹
Ne gibi
Beğeniyor seni demekki başka ne olabilir ki
Küçük birini beğenmedi doğru değil
Herkesin görüşü farklı ona göre doğru sana göre yanlış olabilir
Bu durum hoşuna gitmiyorsa tavrını belli edersin
Görmezden geliyorum ztnn bakmıyorum telefonla oynuyorum flnn
tamam o zaman böyle devam bi yerden sonra bırakır belki
Senin de bi gönlün var gibi gibi hahsjjshaj
Hyr yok gönlüm ztn aramızda 6 yaş falan vardır benim sadece komiğime gidiyor
Neden 6 diye düşündün peki 😂😂
Tahminen 24 falan duruyor ben 18im
6 işte jajajaajaj
Bide benim boyum uzun ama küçük gösteriyorum 16 17 yaşında gibi bakması doğru değillll
Seni istiyorum mesajı o
otobüse yıllardır binmedim
Evett sevgilime hep bakıyorum öyle uzun uzun
Yıllardır otobüse binmiyorum ki
Yooo ama bana bakan çok oldu
Tutsaydın çocuğu
Çocuk değil benden 6 yaş falan büyüktür
k drama moments in İSTANBUL
sapıklık yapmayın
Hayır bakmadım
hayal etmek için :D
Ne hayal ediolar
aklına gelebilecek en kötü senaryoyu
Iett otobusumu
Bakmadim