Ailemi artık ciddiye alamıyorum haklı mıyım sizce?

Benden hiç memnun değiller hep kıytırık bir bölüm okudun hiç istediğimiz gibi yetiştiremedik seni vs diyorlar ama lisede bana bir tane bile kitap almadılar okula geç gönderdiler ders çalışınca ev işi yaptırdılar hatta sınav paramı ödemediler harçlığımı biriktirdim ödedim ders çalışırdım okumayacaksın göndermeyeceğiz seni yaptılar bende zar zor bir bölüm okudum şimdi ne hakla bana kıytırık bir bölüm okudun diye biliyorlar anlamıyorum

Ailemi artık ciddiye alamıyorum haklı mıyım sizce?
Cevapla