Belcikada yaşıyorum, erkek arkadasım turkiyede yasiyor, ailem onu ziyaret etmemi istemiyor ne yapmaliyim?

Oncelikle adim Asya ve ben 18 yaşındayim. belcikada yaşıyorum ve orada dogdum. Çok caresiz oldugum icin burayi tercih ettim, lütfen anlayisli ve kırmadan benim sorularıma cevap verir misiniz? Ben biraz hayatımdan bahsetmek istiyorum. 5 yasindayken annemle babam ayrildilarve, annem beni hep babamdan sakladı (vekalet annemde). annem beni hep dolduruşa getirirdi babama karşı. sonradan babamla görüşmeye başladım ama çok az. daha sonra annem birisiyle tanisti ben 6 yasindaykendi bu, hala onunla birlikte, kendisi evli ve annem ondan cocuk yaptı. o pislik adam ayda 1 kere geliyordu bize ve sürekli annemi kiriyordu, anneme onu bırakması icin çok cabaladim ama beni hiç dinlemedi.. ben 14 yaşına gelince annemin üzülmesine dayanamiyordum ve o pislik geldiginde hep sinir oluyordum, kendisi de anneme hep beni karalıyordu.. O pislik gelince annemdegisiyodu çünkü o it beynine giriyordu.. Sonra annem hamile kaldı ve bu pislik birden daha çok gelmeye başladı. Gelip Ayi Ayi kabadayilik tasliyordu, anneme bagirirdi, doverdi... Annem de az kiskirtmadi onu ama... Her neyse ben artık dayanamiyordum odama kadar onun bagirdigini duyuyordum gittim ona bağırmaya basladim YETER diye, kadına el bile kaldirirlmaz sen kimsin de anneme bagiriyorsun dedim, ben annem icin herseyi göze almistim oysa, kendimi kurban ettim ve beni dövdü, allahtan cam acıktı ve sokağa sesim yükselmişti, komsular polis cagirmisti ve buda bunu görünce apar topar kaçtı.. Benim boynum kaniyordu ve ertesi gun tr ye gitcektim yani aileme. Annem, annesinden ve babasindan kardeşimin dogumunu gizledi 3,5 yıl boyunca. Daha anlatali 4 ay oluyor. O kadar çok olay var ki nasıl hepsini burada anlatacagmi bilmiyorum. Herneyse nerde kalmistim, ertesi gun aileme gideceğim icin sürekli makyajla boynumu yok etmeye caplisiyordum morluklarım vardi bide bir kaç yerde. Annem sus demisti bende dinledim. O zamanlar 16 yasindaydim. daha sonra tr den gelince ben orada o pislikle kalamazdım ve aileme anlattım, teyzeme gittim ama bana çok kotu davrandı sonra babamla konuşmaya başladım 3 yıldır görüşmemiştik çünkü annem ona dava acmisti.. Teyzem kotu cikinca babamda kalmayı tercih ettim ama, babamin bagimliliklari var, esrr ve kadinlar ve bu yüzden hiç biseye para kalmio, yemek olsun, evde kalirfer calismior sıcak su yok, .. ailem bunu öğrenince tekrar teyzemde kalmamisöylediler, annem bana sırtıni dondu, çünkü her olayı anlatmistim neler olup bittiğini, annem artık büyük sirri aileme acikladi ve teyzem beni evden kovdu. Bana Cok iyi gelen bir aile var yani erkek arkadasimin ailesi, onlar bana hep çok güzel baktılar, ilgilendiler benimle, ama benim onların Yanina gidip gelmem çok yanlış bir durummuş, annem hep ilk basta destekliyordu, sonrasını biliyosunuz.. Ben burada hiç mutlu degilim, okulda bile zorbalığa uğruyorum, hiç bir yerde huzur yok sadece onun tarafı çok iyi geliyor. Bu streslerden dolayı panik atağım ve senromlarim bitmiyor.. Bu yazılar sigmadigi icin kisa kestim, lütfen cevaplerinizi bekliyorum..

Belcikada yaşıyorum, erkek arkadasım turkiyede yasiyor, ailem onu ziyaret etmemi istemiyor ne yapmaliyim?
Cevapla