Annem için her gece ağlıyorum ne yapmalıyım?

Annem rahmindeki kitle kist ve miyomdan dolayı dün tomografiye girdi. Uzman doktor 1 hafta sonra açıklanacağını ama büyük ihtimalle ameliyat olacağını söyledi. Sürekli düşünce halinde onu görünce çok üzülüyorum. Evet belli etmesem de geceleri çok ağlıyorum kimseye de anlatamıyorum annemsiz yapamam ben. Üzgünüm başınızı sisirdim sadece derdimi anlatmak istedim. İyi geceler

Annem için her gece ağlıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla