Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Tahmini olarak kaç yaşına kadar yaşayacağınızı düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Ben genç ölürüm muhtemelen
Dolu dolu 5-10 yıl daha yaşasam keyfimce bana yeter fazlasına gerek yok 40 larda gidebilirim...
Aynı benim düşünce
Her şeyi böyle kafaya takıp sinir hastası olmaya devam edersem 30 u zor görecez gibi geliyor
Öyle çok yaşamak istemiyorum çok yaşlanmadan ölmek isterim
Neden sadece 60 ve üstü hocam ben 30 da ölmek istiyorum
Bana bir şey demek düşmez, Mevla Hazretleri nerede dur derse orada duracağız.
Acılarımla barışığım bir 10 yıl daha yaşasam bana yeter.
Sporcuyum alkol yok sigara yok şeker yok 85 veya 90 ı bulurum diye düşünüyorum
19 yaşımı göreceğimi düşünmüyorum
Zaten 19 yaşında değil misin?
18..
80 e kadar yaşamam ama isterim 😅
60 yaşına kadar yeter dahasını istemiyorum
24 e kadar ölecekmişim gibi hissediyorum 🫣
60-70 bile çok. Yarın bile ölebilirim
60-70 arası gibi geliyor
30-35 iyi gibi
su anki performansima göre bi 100 yil yasarim
Bence maks 55 te kalpten gidecegim.
Umarım ölmek istediğim zaman ölürüm
kodlamak istemem de sanki 50
55 yeter 60 çok bile😂
Bilemiyorum Allah bilir
Allah bilir ama çok fazla yaşamak istemem
40-50 arası ideal
Yani tahmin de tutmaz ki belli olmaz
25 ve 30 arası
Hacı naptin sen ya o kadar mı umudun yok
maalesef
48 yaşıma kadar eminim o zaman hepiniz duyarsınız
48 yaşın ne özelliği var peki
Intihar falan mi düşünüyorsun
120 130😄
50..60
Erken ölecekmişim gibi hissediyorum
42yi gòrmem
21 yaşına kadar
40 ı görememem gibi
62 gibi hissediyorum ama Allah bilir tabii
Icime öyle doğuyor
Ne doğuyo?
77 falan
75. ...
60 gibi
Elli diyorum
35 kısmetse.
Erken giderim geliyo içimden
Hiç düşünmedim
En az 50