Aklınızda iyi kötü bir ömür tahmini vardır. ben 55 diyorum

Aklınızda iyi kötü bir ömür tahmini vardır. ben 55 diyorum

tabii ki sağlıklı yaşamak uzun yaşamaktan önemlidir ama ben 45 falan derim ya da birkaç seneye bir yerde vurulup bıçaklanıp falan ölürüm gibi geliyor.
Ecel erken alırsa gelecek seneyi bile göremeyebilirim öbür türlü 85-90
Bunun cevabı ben de değil Allah'ta.
Cevap
19Cevap
Ben muhtemelen erken öleceğim. yaşayacağımı sanmam çok.
Çoğu zaman 30u görmeden ölürüm gibi bir his var içimde ama o da olmasa 65i kesin görürüm diye tahmin ediyorum.
Hiç tahmin etmedim... düşünmedim de hep bir haftalik planlarım oldu
80'ni görüp süslü teyzeler gibi olana kadar ölmeyi düşünmüyorum.. 😅
Çok yaşamayacağımı biliyorum ama yaş söylemeyem
100'ü görmek isterim. Sağlıklı sıhhatli eğlenceli bir ömrüm olursa sıkılmam da
Rabbim 60'dan fazlasını göstermesin de hiç öyle bir tahminim yok.
Bunu tahmin bile edemem ecel ne zaman geldiyse artık
30 a kadar mukemmel bi yas ondada olurum insallah sjjs
şu anksiyetemi yenersem 70i geçerim yok yenemezsem 55 felan anca
Nedense 50 yasindan sonrasi bana hayal gibi geliyor, bilmiyorum, bilemem tabi ki ama 40 li yaslar benim gorebilecegim zirve yas gibi hissediyorum.
Ben fazla yaşamam. Şurda 10 sene daha belki. Muhtemelen kalp krizi olur.
Bilmiyorum da böyle giderse daha fazla sürmesin baydı artık
Bir dakika sonra ne olacak bunu bile bilemezken bunun cevabı çok zor
Bilmem ama erken ölmeyi tercih ederim Mesela 30-35 yaşları tercihim.
her an ölebilirim gibide bilemiyorum
Allah bilir hayırlı ömür versin
Tahmin etmedm hiç akışa bıraktım
Yani bilmiyorum 65 belki
Bende bu hayat varken çok yaşamam 😄
30 dan fazla yaşayamicağımı düşünyorum.
bi 300 400 yıl yaşarım
56 diyesim geldi
1 2 sene daha yaşarım herhalde
Sağlıklı şekilde 89 u hedefledim.
Herhangi bir tahminim yok.
Ben 30 geçemem diyorum
Ben bir 70 görürüm gibi :D
70'ten fazla yaşayacağımı düşünüyorum.
Ben 100 yaş ve fazlasına kadar yaşamak istiyorum, çünkü bu dünya ve hayat çok güzel.
55 65 arası bir yerlerde giderim gibi
Çok fazla deme üzülüyorum
75 i bulurum herhalde
Yok gibi her an ölebilirim 🤔🤔
Bu gidişle çok yaşamam
60 ancak
73 falan
50 yi geçmem ben
Tahminim yok
90dan az olmaz
Bilmem
80’i görürüm bence
95..
40-45 falan maksimum
38 ideal
Fazla yaşamam 40ı görmem kıyamet yakın
Otuz 6 da rip
40 görmem😶
Keşke şu an olsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?