Dayanamıyorum artık bu şeylere napıcam ben?

Ailemle hiç anlaşamıyorum evde televizyon izliyorum annem izleme kapat şeytan tuzakları dinden haberiniz yok yanıcaz edicez diye evde dolanıyor hep. Sohbete gidiyor eve geldikten sonra yanıcaz yanıcaz diye ağlıyor elime telefon alsam bıtaktırıyor TV izlesem kapattırıyor herşeye laf ediyor sonra ben tepki verince fenalaşıyor abimde benim üstüme geliyor annemi pohpohluyor hep sakin ol tamam üzme kendini onun sonu iyi degil zaten diyip duruyorlar bana. TV aldığıma pişman oldum dinden haberin yok dinsiz imansızmışım gibi davranıyorlar bana Çok bunaldım artık çok daraldım sürekli ağlıyorum yeter diye. Napıcam ben bilmiyorum cidden çok dqrwlfom kapandım odama hiç biriyle konuşmuyorum bir fikir verin sogudum herşeyden

Dayanamıyorum artık bu şeylere napıcam ben?
Cevapla