Telefondan nereye gittiğimi neden takip ediyor?

herkese selam, Esim her tartismada bosanalim diyor, arkadaslarina cok zaman ayiriyor, mesela dun aksam birsey yapalim mi dedim hayir dedi arkadasiyla bulustu, bende yuruyuse ciktim, o arada 5 kere aradi, mesaj atti sende gel diye ama ben her birseyler yaptigimizda arkadasi da yanimizda olsun istemiyorum zaten iki gun once hep birlikte birseyler yapmistik, bu arada 15 senelik yakin bir arkadasi bu bahsettigim kisi o da erkek. Tum bunlarin ustune telefonda konum takip programimi ona acmami istiyor, neden diyorum basina birsey gelse diyor, basima birsey geleceginden endisellendigini sanmiyorum, cok guvenli bir yerde yasiyoruz, ayrica isteyen karisini tek birakmaz, gelir benimle vakit gecirir, telefondan nereye gittigimi takip etmesinin ne anlami var anlayamiyorum, fikri olan var mi? Buna takmis durumda, hergun birseylere sinirleniyor, biktim iyice, bende kendi hayatima bakmaya basladim, tartisma cikarmiyorum, ne dese tamam diyip, kendi yapacagim isi yapiyorum. Sizce esim neden konumu acmamama takmis durumda? Annesi tek basina yasiyor ona takip programi takalim derdi , bu kadar endiseli bir adamda degil kendisi, cozemiyorum.

Telefondan nereye gittiğimi neden takip ediyor?
Cevapla