AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Eee bu boyleymiş neden evlenmiş senle sen oyuncakmısın vebal nedem slmış o agzımıda bozmak istemiyorum
Bazen hayatta yanlış insanlara rastlayamayabiliriz bu çok acı olmuş cidden adınıza üzüldüm inşAllah çocuk filan yoktur ortada tekrardan geçmiş olsun
Yanılmıyorsam eşinizin maaddi durumu iyi. Buda ona ekstra güç veriyor. Bu gücü onun elinden almanız lazım.
Kurtulduğun için o kadar şanslısın ki. Hiç kimse bu kadar kolay kurtulamazdi emin ol en iyisi bu
Sanırım çok haklısınız
Böyle insanların arkasından üzülmeye değmez bosverin sizi hiç haketmemis demekki
Çok geçmiş olsun ama seven erkek başka kadınlarla işi olmaz
Kovdunmu onu cidden? helal ne kız sana
Ona mı kaldın ya pislik şerefsiz
Pavyoncu adamla bir işin yok abla. Kendi değerinin farkına var🩷
evlilikler çocuk oyuncağına döndü aşk evlilikleri dert evlilikleri oldu
Adam senden vazgeçmiş pavyondan geçmemiş.
Sonunda aldanan ve pişman olan o olacak merak etme
Bunu görmek çok istiyorum bu dünyada
Göreceksin.
Teşekkür ederim desteğiniz için
Rica ederim
İyi yapmış her gün evde çamaşır sulu donlarla gezerseniz olacağı bu sen evde otur temizlikti yemekti adam keyfine bakmış
üzülmene degmezmis
Çok haklısınız
Severek mi evlendin
Hemde çok
Karaktersiz adi köpek işte
Öyle gerçekten
Hazırda varmış birisi.
Bende öyle düşünüyorum
Neyse hayırlısı olsun.
Öyle haklısınız. Hayırlısı olsun
Basit de bitmemiş ama
Benim açımdan kabul edemediğimden aldatmayı zordu.
Kayıp olarak görme. Sonuçta bu kafadaki biri ile çok yol almak mümkün değildir
Evet. Evlilik içerisin de farkedemediğim bir çok narsist
Özellikleri de varmış. Süreç bitince dışarıdan baktığım da zaten sürmeyecek bir evlilik olduğunu gördüm.
Ne gibi mesela?
Tartıştığımız da balkondan atmaya kalkardı kendini. Ruhsatlı tüfeği vardı vurmaya kalkardı. Benim maaşım senin maaşına göre yüksek benim söz hakkım çok gibi bu şekilde beni hep baskılamaya çalışırdı.
Offf ne yaptın beee. İyiki bitmiş yaaa
Evet bende artık iyi ki bitmiş diyorum 🥹
Kutlamalıyız hatta :)
Bence de öyle 🥰
Umarım mutluluk huzur seni bulur
Çok kibarsınız çok teşekkür ediyorum kıymetli desteğiniz için. Umarım mutluluk ve huzur sizi de bulsun 🥰
Çook teşekkür ederim
🥰
Çok mutlu oldum
Bende öyle 🥰
☺️
Ulan aldatmış daha ne yapsın sevmediği için
Haklısınız. Sevmediğinin farkındayım ancak sizlerin de fikrini almak istedim.
Üzgünüm eşin tarafından sevilmemek zor böyle sert söylemişim de boşvereceksin hak etmeyen kişileri. Valla sadece sana yazık olur.
Çok haklısınız. Artık daha güçlü şekilde ayağa kalkma vakti geldi ☺️🥰
Tabiki böyle seni üzenlere daha fazla vakit harcama en mantıklısı bu 🥰😘
Basit değil ama onun gözü disaridaymis baksana
Yalan olunca sevmeler kolay olur gitmeler
2 gün bir şey değil gene yapar
Çocuğum yok demişsin 3 yıl hangi yöntemle korunmustun?
canınızı sıkmayın. daha çok gençsiniz. önünüzde tertemiz sayfa açacaksınız.
Bütün kocalara niye suçu üstledin şimdi
normal ya abartmamak lazim
Seni pek sevdiğini sanmıyorum 😂
Pek inandırıcı gelmedi açıkçası
Doğru düzgün birine yar olmazsınız ki zaten.
Bence sevmemiş
Az bile yapmışsın ihanet edene merhamet edilmez.
Kurtulmuşsun kalitesiz birinden
Seni sevmemiş seni kullanmiş basbaya boş ver
Bir gram inanasım gelmedi
Sen adam akıllı kendini s iktirmezsen ne olacak oralara gider tabi
😂😂😂
Koca bir dağ da olabilir adamına göre.
iyi yapmissin bosanmakla boş ver
Demek ki basitmiş
Acilen sizin teselli edilmeniz gerekiyor hanfendi
sende başka erkeğe git
Dilber gibi kıvıramıyorsan karşısında O yüzden gitmiştir belki... seni beğenmiyor muydu
yani bi sıkıntı var ki bitsin istemiş
Anlaşmalı boşanma mı?
Sen onu sevdin mi peki?
Evlenmeden öncede pavyon olayı varmıyor
Gider her erkek gitmistir
Bu şekilde düşünmüyorum ben galiba. Bu yüzden öfkelendim.
zengin koca peşinde koşmucaktınız, al işte
Aksine zengin değildi. Hiçbirşeyi
Yoktu. Bende çalışıyordum takılarımla, bireysel emekliliğimle annemin de destekleriyle ev araba aldık. Bu kadar Ki onlarda kredili. Zengin koca peşinde hiç koşmadım bugüne kadar.
pavyona giden ,5 yıldızlı otelde kalan adamın durumu iyi, tabi sen zengin olmayı villaları şirketleri mercedesleri olan adam olarak algıladın.
Zengin adam öyle olmaz mı? Ben çok şükür ki babamın evinde gördüğüm için eski eşimin durumu iyi değil olarak geliyordu bana.
yapcak bişey yok, şans işte, belli olmuyor nolacak
Onun gözü zaten dışardaymış.
Kesinlikle öyle
Bence sevmemiş
Bence de
Çünkü hem kadınlara gitmiş hemde hemen vazgeçmiş hiç böyle şeyler yapan biri için üzülme bence en azından seni seviyor gibi yapıp kandıramıyor böyle düşün.
Hep öyle kandırmış artım kanmayınva kaçtı gitti. Beni sevmeyen bi adama daha fazla zaman harcamayacağım için şanslıyım galiba 🥰 teşekkür ederim desteğiniz için
Sevmemiş.
Farkındayım ama sizin fikrinizi de almak istedim. Teşekkür ederim
Nasıl tanıştınız?
İş görüşmesine gittim beni işe almadı ama bana sonrasında yazıp durdu öyle fırsat verdim tanıştık ve 2 sene içersin de de evlendik.
Onemlimi nasil tanışması önemli olan sonu
Tanışma da güzelmiş aslında hayırlısı olsun
@Bulutsencer nerde buldu diye sormak istedim
İnsanın sonu önemli çünkü
Geçmiş olsun
Sevmemiş seni
İyi yapmışsın boşanmakla
Varoşun tekiymiş
Hala sevgi arıyor 🤭🤭
Cidden pes
Aşk evliligimiydi? Yoksa mantık mı?
Bir mesleğin var mı? Çocuk var mıydı?
İnsanlık yine dayanamadın
Evlenmeyin arkadaşlar
Bence de :)
Iyi yapmamissin bosanmakla sanki
Eksik okudum pardan icimden bsey koptu dediyse ordan birine asik olmustur ama cok surmez pisman olmasi knki
Sevmeyi geçtim. Saygı duymamış