AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
şu an kimse var mı hayatında
Hayır yok. Uzun sürede istemiyorum.
Neden
Sevmiştir
İroni yaptınız sanırım
Sen eşini seviyorsun
Ben sevdim evet ama o sevmemiş
Sen aşılsın ona hala
Aşık değilim ama sevgisini içimden tam olarak atamıyorum. Başka birini sevme fikri çok uzak geliyor bana.
Zamanla her şey olur
Evet zaman herşeyin ilacı. Buna çok inanıyorum. Acımda sevgim de ilk gün ki kadar çok değil.
Zamanla azalıyor.
Her koca dert bence
İyileri de vardır elbelt ama benim ki dert olanmış :)
Yiaa😥
🥹🥰
🤍🤍🤍sen üzme kendini
İyiki varsınız. Çok teşekkür ederim desteğiniz için ❤️ her gün daha güçlü olucam 🥰
Hadi İnşallah 🥰🥰
❤️🥰
Sevmemiş
Her ay nafakayı al çatır çatır
Sevse orada işine ya
Pavyon bağımlılık gibi bisey kurtulması zor
Galiba öyleymiş. Çok çirkin bi bağımlılık ve yuva yıkan bi bağımlılık :(
Maalesef öyle
Arkadaşım pavyon kavgasında ölünce ondan etkilenip birakabildim bende
Yaaaa başınız soğolsun. Bence de bırakmanız en sağlıklı olan olmuş ve bence dışarda beğenilmeyen erkeklerin gittiği basit bi yer olarak görüyorum pavyonu ben. Kurtulmanıza sevindim
Teşekkür ederim, sonradan düşününce bende öyle gördüm, oradaki sahte saygı görmek, sahte sevgiler cazip geliyordu işte
Kesinlikle öyle. Hiç ortamı bilmiyordum ama fotoğraflardan görünce çok çirkin bi ortam olduğunu farkettim. Sizin de bu bilince varmış olmanıza çok sevindim
O bilince varana kadar çok şey kaybettik de , en azından tecrübe kazandık diye avutuyorum kendimi
Acı şekilde tecrübe edinmişsiniz ama sonunda bıralmkşsınız önemli olan da bu
Evet neyse ki doğru sonuca ulaştım
Şükür
Sen 1 ayda nasıl bosandin
Anlaşmalı boşanma olunca bir haftaya gün verdiler. Çok basitmiş boşanmak. Oysa yuva kurmak bi o kadar zordu.
Boşanmaların cekismesini uzamasını duyuyorum da hep , sizinki kolay olmuş
Evet çekişmeli çok uzun sürüyor 4 5 sene. Ancak bende öyle olsun istemedim. Çok yıpratıcı bir süreç
Hayatın akışı devam etmeli , bir sayfa kapansın ki yeni sayfa acilabilsin, en doğrusunu yapmışsın
Çok haklısınız
Ne kadar oldu bosanali
1 hafta oldu daha. Kararı geçtiğimiz hafta perşembe kesinleştirdik
Daha çok yeniymis, en zor zamanlarındasin
Evet cidden zor geçiyor. Ama rabbime tevekkül ediyorum hep. Bu yaşadığım şer deki hayırları görmeye çalışıyorum hep.
Kurtulduğun olmuş ona şükretmelisin
Ailenin yanına mı döndün
Evet ailemin yanına döndüm. Sağolsunlar çok durdular arkamda. Allah razı olsun onlardan
Saolsunlar , bizim toplumda her Ailenin yapacağı şey değil.
Öyle gerçekten. Sağolsunlar varolsunlar hep
Bu sitede yalnızlığa, kafa dağıtmaya iyi geliyor
Ne zamandır keşfettin burayı
Bugün keşfettim :) iyi geldi bana da
Vay be yenisin demek :)
hoş geldin
Bayağa yeniyim ☺️ hoşbuldum ☺️
Takipleselim istersen , yeni insanlar tanımak konuşmak iyi gelebilir
Bence trol
Yeni bir erkek bul
Bence sevmemiş 😔
Sevmemiş ki
Ayril degmez onla olmaya
Karaktersiz işte
Ankara 'dami yaşıyorsunuz
Vay şere**siz. dd
Şeref yoksunu
evet basit
Yüksek ihtimal
Seni sevmemjs
Acemi. Çapkın
Keşke senden ders alsaydı
Hanımefendi neden benden alsın nereden böyle bir izlenime gerek duydunuz
Çok anormal
Geçmiş olsun canım
Nafaka veriyor mu mal paylasimi nasil oldu
Evet oldu. Evi ben aldım. Araba onda kaldı. Nafaka da 6 ay sadece.
Aa neden 6 ay
Calisiyor musun
Kendi istegi ile mi verdi evi dava mi actiniz
Beni işten çıkarmıştı. Tazminatımı da aldı. Dddim iş bulana kadar nafaka ver dedim. Belki hiç girmeyeceksin işe dedi. Veremem dedi. Uzamasın diye süreç kabul ettim.
Dava açıldı. Anlaşmalı boşanma kuralım buydu öyle verdi.
Ya bu nafaka olayi zorunlu degil mi
Ayrica sevdigini dusunmuyorum ben de
Bizim çocuğumuz da yok. Bana zaten çok az bir rakam verirlerdi. Bu yüzden de çok zorlamadım açıkçası uzamasın diye. Kesinlikle sevde bunu yapmazdı bana.
Sen onu sevip istiyormusun
Yok artık istemiyorum. Sadece emeklerime üzülüyorum
Anladım sağlık olsun ama istesen dönerdi
Yok dönmezdi. Kendisi boşanmak istedi üzerine alel acele ve boşanıldı. İsteyeceğini sanmıyorum hiç.
Bir vefke bakar
Vefke ne demek anlayamadım
Büyü
Sevmemis
maalesef ki öyle
Kurtulduğuna şükret
Çok haklısınız
Tc erkegi iyk
Kötü olmuş utanmıştır
Koca kötü yola düşmüş hala soruyor musun
Gecmis olsun
Sevmemiş çok basit
bak keyfinee
Kurtulduguna şükret
İyi yaptin
Sevgili yap
Böylesine yaralıyken başka birine haksızlık etmek hiç istemem. Önce kendimi iyileştireyim. Kimseyi üzmek ya da haksızlık etmek istemem
Hic aldattin mi esini
Kesinlikle hayır. O kadar çok seviyordum ki beni aldattığını bile farketmedim hiç. maalesef ki kocam da kocam dediğimiz kadınlardandım. Aileme bile beni eşimin yanında sevmeyin beni sevdiğinizi ben biliyorum ama o damat olarak geldi sevginizi ona belli edin diyerek hep el üstünde tutmaya çalıştım. maalesef ki çok değer vermek iyi
bir şey değilmiş
Yas kac senin
28 yaşındayım
Kapalimisin
Hayır değilim
Esini hala cok seviyormusun
Maalesef ki sevgi yapılan yanlışlara rağmen hemen biten bir şey değil. Ama zaman herşeyin ilacı bunu çok iyi biliyorum ve sabrediyorum
Cocuk var i
Mi
Hayır yok. Çocuk da istemedi hiç. Ömür boyu da istemiyordu. Nedenini şimdi daha iyi anlıyorum tabi.
Sen istiyormusun
Boşanınca tabi iyi ki olmamış diyorum artık.
Bosandinmi sen
Evet boşandım.
Sevgili neden yapmiyorsun
Kendimi yeni bi ilişkiye hiç hazır hissetmiyorum. Kalbimde ki yara hala açık. Bu şekilde sağlıklı bir ilişki yürütmem hiç mümkün değil. Önce kendimi iyileştirmem gerek. Yoksa karşımdaki insana haksızlık etmiş olurum.
Sevgilin iyiledtirir seni
Yok bu şekilde düşünmüyorum ben. Kendi sürecimi yaşayıp iyileşmek isterim önce.
Kendi kendini iyilestirmek zor is
Doğrudur ancak ben bu yolu seçicem. Kendim için bu yol doğru geliyor bana
Bosanali ne kadar oldu
1 hafta oldu kararı kesinleştireli. Geçtiğimiz hafta perşembeydi.
Himm cok yeniymis
Evet evet çok yeni daha sürecim. Bu yüzden üzüntüm çok taze daha.
Nerede yasiyorsun
İstanbul’da yaşıyorum
Uzakmissin
İyi ki kurtuldun
erkekler boyledir
Sevmemiş !!!