AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Bence senin boşaman gerekti ilk başta resimleri kendi mi attı sana sevse gitmezdi boşanma şeyini kendi açmış
hiç pavyona gitmedim ancak bağımlılık yaptığını söylerler.. bilemedim, belki de alışkanlıktı.. ama durum böyleyse hiç evlenmemesi gerekirdi..
Bir şerefsizden kurtulmuşsun. Sevseydi seni gözü başkasını görmezdi, seni kaybetmemek için çabalardı.
Evlendiğnizden beri zaten oraya gidiyormuş baştan beri sende diyilmiş aklı zaten oralardaymış sevse seni oraları bırakırdı...
Merak etmee üzdüğü kadar üzülecek, yaptıklarından ötürü pişman olacak. Sana tekrar yazacak, sana yeniden gelecek. Ama iş işten geçmiş olacak.
Ya sen böyle birinden kurtulduğuna şükür namazı kılıcağına bide gelip barışmak mı istiyorsun
Yok barışmak istemiyorum. Sürecim çok yeni. Bide sizden fikir almak istedim sadece.
Kurtuldun pişmanlık duyacağın hiçbir şey yok şimdi yoluna bakma zamanı muhtemelen sen herşeyi yoluna koyup toparlandığın zaman bu ufak bir yalnızlıkta sana geri dönecek o zaman aklın başındaysa yüz vermezsin
boş ver abla zararın neresinden dönsen kâr 3 yıl bir şey değil zaten unutur gidersin hayatına bak
Çok haklısın. Teşekkür ederim desteğin için 🥰
Niye evden atıyorsun ki adamı? Yaptığın davranış çok ağır ve kaba bence
Siz sevdiğiniz aşık olduğunuz eşinizi birinin yanında çıplak birinin yanında görseniz o öfkeyle nasıl davranırdınız? Çok zor bir durumdu. İnsanın başına gelince daha iyi anlar.
Seni üzmek istemem ama sence sevmiş mi? Daha evlendiği gibi soluğu pavyonda almış gül gibi karısı dururken olacak iş mi? Ağız dolusı savurmak istiyorum adama da işte...
haklsın
Çok haklısınız. Teşekkür ederim kıymetli desteğiniz için 🥰
Sevmemis maalesef yoksa bu kadar kolay gidemezdi
Kesinlikle öyle. Çok haklısınız
Pawyon olayını anlayamadım bi türlü, eline bişey geçmiyo, gene de değer weriyolar :) erkekler de garip la
bi bkk olmaz türk erkeklerinden boş ver evliliği hayatına bak
Haklısınız :)
Adamın ayrı bir hayatı varmış zaten. Senden sonra da düzeltmemiş. Yanlış seçim yapmışsın.
Kesinlikle çok haklısınız. Tabi 3 sene boyunca hiç farketmemem de oldukça üzücü benim açımdan. Çok güvenmişim
Seni sevse pavyonda ne işi var? Karaktersiz bir insanın tekiymiş. Kurtulduğuna sevinmelisin.
Çok haklısınız. Bi yandan bu şekilde düşünüyorum. Sevdiğimden değil de artık verdiğim emeklere üzülüyorum.
Üzülme. Kurtulduğuna sevin ve şükret
Çok haklısınız bu şekilde bakıp yoluma daha güçlü devam edicem 🥹
En doğrusunu yaparsın. Hiç üzülme.
Çok teşekkür ederim kıymetli desteğiniz için 🥰
Rica ederim bişey yapmadım :)
Pavyona giden karaktersiz mi oluyor andaval seni
@gonçalves evet aynen öyle oluyor sayın andaval
Sevmemiş kesin pavyon karılarıyla geçirdi gününü otelde
Bence de. Zaten ertesi gün geldiğinde kendisi boşanmak istedi.
boş ver parasını ye hayatına bak sende donuna kadar al haketmiş pavyona vereceği parayı sana versin artık
Öyle yaptım. Evlendikten sonra aldığımız evi kendisinden aldım :)
Çok iyi işte onun evine at birilerini çocuk yoksa
Çocuğum yok ancak o karakterde biri değilim. Hem herkes kendine yakışanı yapar dimi. O kendisine yakışanı yaptı. Bende kendime yakışanı yapıp nasılsam bozmadan hayatıma devam etmek isterim :)
Vaay güzel başarılar dilerim hayatında umarım istediğin gibi olur.
Umarım sizin de istediğiniz gibi olur her şey. Teşekkür ediyorum :)
Ne olursa olsun evden kovma gibi bir hata yaparsan sonucu bu olur ha bu kocan haklı anlamına gelmiyor ama yanlışa yanlışla gitmek yanlış sonuç doğurur.
Ne yapsaydı bağrına mı bassaydı tuhafsınız
@Bellaaa_ konuşsaydı mesela tuhaf olan sizsiniz.
Tamam karın ilerde pavyonlarda başkalarıyla yatıp kalkınca karşına alır güzelce konuşursun sen
Ne güzel yazmışsınız bella hanım. Beyefendi bu şekilde davranır umarım eşine. Alır karşısına konuşur. Eşini seviyorsan yanında başkasını gördüğün de insan öfkeleniyor. Mantıklı düşünebilir mi? Yanlış yapanın koşması gerekirken diğer tarafın sakin kalmasını beklemek çok saçma değil mi
@Bellaaa_ yazdığın şeye bak muhatap olanda kabahat. Tamam sensin
Zil takıp oynayacağına teselli arıyorsun. Kurtulmuşsun işte böyle birinden daha ne
Çok haklısnız
Senin adına üzüldüm abla bir an önce atlatırsın umarım
Sana mesaj atamıyorum bişey soracaktım
Hala sevdiğini düşünmen ayrı acizlik kendine gel dik dur yeni koca adayları seni bekliyor 😎💖
Ya abla boş ver boylesi adamlar icin degmez sen kazanmışsın kurtulmuşsun ondan
Yani
Çok üzüldüm bende evliyim ve eşimin saçma sapan videolar izlediğini görüyorum son zamanlarda çok zoruma gidiyor bu bile Allah'ım korusun bizim gibi naif insanları kötülerden 😭
İzlemesine izin verme sende
@Benzersiz_zevkler dinlemiyor söz veriyor yemin ediyor aradan bi kac ay geçiyor yine bakıyorum izlemiş
Sen varken bile izliyorsa ne diyeyim ki
Sert tepki vermezsen ha bire izlemeye devam eder
@Benzersiz_zevkler konuşmuyorum artık evde küs duruyorum hiç bakmıyorum yüzüne gelip barışmaya çalışıyor yine de bakmıyorum yüzüne muhatap olmuyorum
O kaybetmiş sonunda pişman olacak ama iş işten geçti önüne bak kardeşim kurtulmuşsun
Sana değer verseydi yapmazdı. Kurtulduğuna sevin. Şanslısın
Kurtulmuşsun. Birde pavyondan getirdiği hastalıkları bulaştıracaktı sana. Bu adam kimseyi sevemez. Bırak kurtulmuşsun.
Sevmemiş canım, seni sevmeyeni sen hiç sevme. Rızkını o. pulara yedireni sen insan yerine bile koyma. Ama inşallah o rezil heriften boşanmadan önce donuna kadar almışsındır. Sürünsün al. çak.
alışmış kurudmuştan beterdir adam o alemin adamı sıradan bi evlilik fazla gelmiş adama zaten senide sevmemiş hiç sevse o ortama girmezdi ya da bırakırdı.
Pavyona gütme veya aldatma sevgi ile alakalı değildir seni sevebilir ama farklı tatlardan vazgeçemez böyle insanlar var
Tabi bunu kabul etmem mümkün değil. Ben bir o kadar sadıktım eşki eşime.
Sevgi öyle bir şey değil.
Ne sevmesi sana sevgi beslememis o uzgunum ama gercek boyle
boş ver kurtuldun ondan. Seni daha mutlu edecek değerini bilecek birini sev.
O evliliğe uygun biri değilmiş mesele seni sevmek değil
Anlaşmalı boşanmışsınız
Senin keyfin yerindeyse gerisini düşünme
Ablam bu kadar kolay bitirdiyse başkası vardır da o yüzden bitirmiştir.
Pavyona giden biriyle zaten evlilik yürümezdi
Haklısın
Gerçekten koca bir dert olmuş boşverin Ankara pavyonlarında sürünsün
siz böyle adamlara layiksiniz bizim gibi efendileri harcadınız alın size denginiz işte dinsizin yanında imansız gelir oh canıma değsin iyi yapmış
Yani bunu sen 3 yılda cozemediysen bizim 2 satır bilgi ile çözmemiz çok güç olur
1 ay içinde boşanılmaz ben inanmadım açıkçası buna
Sevmemiş demek ki. Bu kadar da basit gidilmez ki.
Ondan adam olmaz ömur verdiğine değecek biri değilmiş kurtulmussun sevin bence
Sevmiş olabilir bence önceden, tabiki bu kadar basit olmamalı.
Ne pavyon muş arkadaş. Yaktın yılmaz hoca pavyonculari
Hiç sevmemiş seven insan bunu yapmaz ama sen hala seni sevip sevmediğini düşündüğüne göre kendini sorguluyosun. Sorgulama ablacım doğru olanı yapmışsın ne kadar hızlı unutup yoluna bakarsan o kadar iyi senin için
nerden buluyorsunuz böyle dangalakları anlamıyorum hiçmi akıllı davranmasınız serserilere aşık olursunuz ne varsa bunlarda tılsımmı anasını satayım efendi kibar dürüst bir insan oldumu kabul etmezsiniz ama
o mekanlarda çalıştım malasef inan ki evli adamlar bize musallat oluyordu biz gece idare edip gündüz yuzlemiyorduk evli adamla olmaz diye
Seni buradan kurtarıcam moduna giren evliler de oluyor muydu Yeşilçam filmlerindeki sahnelerdeki gibi
evliler öyle değil alacağını alıp bırakır ama dul erkekler evet biri bir gecede 30 bin harcadı sonra yine 2 3 kere geldi cebinde ne varsa birakti çiçek almıştı evlenme teklif etti çokta ısrar etti ben istemedim
İşte orada çaresiz erkeğin son kartları oynaması var erkekler hem hormonal hem de yalnızlık sendromu ile mantıklı düşünemiyor sadece kendisi sizlere vaatler verebilir zannediyor. Ne kadar çalıştınız bu arada orada
Utanmasan kuma getirsin kabul ederdim diyeceksin. Sevmiyor ki ayrılmış neyi kabul edemiyorsun çıkıp senin ayrılman gerekirken neyin ezikliği daha bu? Şaka gibi bir soru
Çok haklısınız. Tabi ki kuma getirdim kabul ederim değil ancak birşeyler bir anda oldu ve kabullenme sürecim olmadı. Ani ölüm gibiydi bu yüzden de fikrinizi almak istedim.
sevgi bu değil sen daha iyilerini en iyisini hakediyorsun yeni bembeyaz sayfalar var önünde düşünme artık gülüm💕
Basta sevmistir belki ama bu anlattiklariniza gore sevmemis
Evet bence de. İçimden bir şey koptu dedi. Çabalamadı bile. Yazık 3 senelik emeğime
Yazik tabii ki yanlis insanmis.
Evet çok yanlış bir insanmış
Kusura bakmayın ama siz kadınlar bunları hak ediyorsunuz zengin erkek diye peşinde koşarsanız böyle olur
Evlilik öncesi ne kadar süre tanıma fırsatın oldu?
Yaklaşık 2 sene
Kaç sene evli kaldın?
Yaklaşık 3 sene
Hevesini almış senden.
Yaşlar kaç?
Benim 28 eski eşimin 31
Bende boşandım ve aynı şekilde arada 3 yaş fark vardı. Yaş farkının daha fazla olduğu evlilikler daha sağlıklı oluyor.
Eğer ikinci kez evlenirsem kesinlikle en az 7 ila 8 yaş küçük birini tercih edeceğim 👍 sanada öneririm arada fark olsun.
Teşekkür ederim
Önemli değil.
ne alaka önemli olan kafa yapılarının uyumlu olması aynı yasta evlenip mutlu olan var. cevremde evlilikte çiftler maneviyat ve saygı ve sevgi çerçevesinde olsalar kimse bu kadar mutsuz olmaz.
@ranadmr456 Aynı yaşta evlenip mutlu olan olduğu gibi karısı büyük olup mutlu olanlarda var. Genel olarak soruya cevabım bu sen beğen veya yorum yap diye verilmiş bir cvp değil.
bende düşüncemi söylemiş oldum. ayrıca hanımefendiye verdiğin cevapta hiç mantıklı değil
@ranadmr456 Belli ki hanımefendi böyle kolayca yarı yolda bırakılıp basitçe terkedilmek istemiyor ve gayet mantıklı bir cevap yazdım 👍 yaşıtı olup aynı kafada bir erkek bulması çok ama çok zor 3 yaş büyük birini bulup evlenmiş oda böyle yapmış birde 7 ila 8 yaş hatta belki 10 yaş büyük biriyle ilişki yaşarsa mutlu olacak sen neden bu kadının mutlu olmasını istemiyorsun?
Merhaba hanımefendi öncelikle kusura bakmayın verdiğim rahatsızlık için özür dilerim ama sizde isterseniz tanışalım mı
ne sevmesi. sen hep evdeki pasta olmuşsun.. kurtulduğun iyi olmuş
Haklısınız. Teşekkür ederim yorumunuz için
Boşanmaya karşıyım ben ya gerekirse ölsün bitsin boşamam gibi 😂
Laf olsun diye evlenmiş seninle başka açıklaması yok
sizin gibi erkeklere de ne denmeli illa güzel kardeşim mı yapması lazım adam gibi evliliği yürütmek istemiyorum diyebilirdi. @Karadenizbeyefendisi
Kesinlikle.
Bence sevmemiş çünkü kolay ayrılmış aradığı bu imiş demek ki
Kesinlikle öyle.
Pavyona gidince anlaşamamışsınız anladığım kadarıyla geçmiş olsun üzülme
Biz erkeklerin bu pavyon aşkını anlayamadım giti :)
Dam seni hiç sevmemiş
Abi ne kadar a*talsiniz sence evliligin basindan beri pavyona giden adam seni seviyo mudur? Her b*ktan sevgi cikarmaya calismayi birakin artik
Adam olsa zaten kadınına sadık olurdu yani sana ama sadık değilmiş boş ver abla Allah seni bir pislikten kurtarmış şükret