Aracı vesilesiyle evlenirseniz ve ileride evliliğiniz kötü giderse aracıyı suçlarmısınız?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır suçlamam, yeni bir hayata başlıyorsun çünkü ve bu hayatın içinde sadece iki kişi var, olup biteni sadece o iki kişi biliyor ve ona göre yaşıyor, kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez, iki tarafta biraz fedakarlık yaparsa Allahın izniyle o evlilik kötü gitmez, bazen elini taşın altına koyan iki tarafta olmalı, tek taraflı olan hiç bir ilişki yürümez, ve bu yeni başlayan hayatın içine aracı kişi girmiyor, yani onunla yaşamadığın için bu kişiyi suçlamak mantıksız.
Cevap
5Cevap
Bence kimse aracılık yapmasın en nefret ettiğim şey
Hayır çünki adamı görüp tanıyıp evleniyorsun sonuçta
Aracı kişi zorlamıyor vesile oluyor. Tercih evlenecek olanın
çin atasözü var, iyi olur Allah'tan kötü olur kuldan.. hayır diyenlerde , bakma, yaşasalar suçlarlar
İster istemez söversin.
Heralde
Suçladın mı sen?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?