Evlat ayrımı yapan babaya ne yapardınız?

Benim babam doğduğumdan beri beni sevmez ilgilenmez. Sadece zorla para verir hep annemin kavgasıyla bana az buz babalık yapar. Hiçbir güzel anımı hatırlamıyorum 30 yıldır onunla. Hep ezer aşağılar şiddet uygular üstüne sözel taciz ederdi. İğrenç biri ama önceki evliliğinden oğlu var. Ona bayılır harika şekilde davranır sever tapar eder onu sevgilisine ailesine arkadaşlarına elinden gelen maddi manevi her şeyi verir. Ben ama öğrenciyken harçlığımı bile vermez kavga ederdi evden kovardı öyle psikopat sadist biri. Kimse anlam veremez çünkü çok düzgün uslu çalışkan biriyim. Adam doktor mesela hiçbir hastalık olayımda destek olmaz yardım etmez doktor arkadaşları bile şaşırır niye baban gelmiyor ilgilenmiyor diye öyle ilgilenmez babalık yapmaz derim aa ama dışarıya çok iyi oğluna filan ne güzel bakıyor derler. Terapiye gittim onlar da sil yokmuş ölmüş gibi düşün. Bir beklentin olmazsa üzülmezsin de dediler ama nasıl sileyim ki sonuçta yaşıyor. Herkesin ailesini babasını görüyorum neler neler yapıyor benim babam hayat boyu hiçbir şey yapmadı hiç korumadı ilgilenmedi mesela yurtdışına taşındım ettim bi kere bi şeye ihtiyacın var mı demez. Benim bi şeye ihtiyacım olsa da tersler hep yardımcı olamam filan der. Hep annemin zoruyla arada ucundan bi yardımcı olur bazen o kadar. Ben anlamıyorum adamın gram bana karşı ilgisi sevgisi sahip çıkması yok. Yüzüme de demişti ölsen umrumda olmaz filan diye. Nasıl bu kadar iğrenç olabiliyor bana karşı. Resmen beni intihar ettirmek için elinden gelen her şey yapıyor sanırım tek amacı tüm parası oğluna kalsın diye. Sadist psikopat iğrenç biri. Beni taciz eden erkekler olmuştu banane ben de ediyorum demişti düşünün. Ben iki okul okurken ben para vermem git özel ders ver para kazan diye zorluyordu.
Evlat ayrımı yapan babaya ne yapardınız?
Cevapla