Babam keyfi yere hakaret edip duruyor. Görüşmeyi kesmeli miyim?

Sırf bu zorbalıklardan sıkıldığım için erkek arkadaşımın yanına gittim yabancı ülkeye. Ama orada kimsesizim diye bana insanlık dışı davranışlarda bulundu. Özgürlüğümü ve hayır deme şansımı elimden aldı, uyku bile uyutmadı. Şiddet uyguladı. Polis bana yardım etti hatta "o adam kötü biri, seni asla hak etmiyor" dedi. Ben yine de erkek arkadaşımı affettim. Babam döndüğümde belki de ben kızdırmışımdır onu diye düşündü (insanlara böyle söylemiş). Ve tanışmak istedi. Ben de erkek arkadaşımı Türkiye'ye getirdim. Arabayla yerlere giderken babam arabayı durdurdu ve lavaboya gitti. Dağlık bir alandı ve susamış köpekler vardı. Birisinin dili dışarıdaydı, ayağı da sakattı o yüzden çok acıdım ve yardım etmek istedim. Yanımda mama yoktu ama su verdim. Babam bir ton erkek arkadaşımın yanında hakaret etti. Aptal olduğumu, g. zekalı olduğumu, gereksiz işlerle uğraştığımı söyledi bunun gibi 40 ton hakaret işittim sırf o an yardıma ihtiyacı olan bir cana yardım ettiğim için. Ve biri bana hakaret ettiğinde özellikle de haksız yereyse sürekli tepki gösterdiğimi biliyor. Bu yüzden ben de bağırmaya başladım. Erkek arkadaşım da zaten Türkçe bilmiyor, direkt beni suçladı. Durumu anlattığım halde "bu onun fikri, söyleyebilir" dedi. Zaten işine geliyor beni suçlamak ve suçlu hissettirmek çünkü bu sayede kendisini de aklayabiliyor. Sizce bu insanları hayatımdan çıkarmalı mıyım?

Babam keyfi yere hakaret edip duruyor. Görüşmeyi kesmeli miyim?
Cevapla