Soru troll degil, babamin kötü niyetli olmadığını biliyorum. Hep ayakta durduğumda yanımdan geçince şaplak atıp " itin kızı " diyo :d.. ne yapmalıyım?
P. s sinirli şekilde değil gülerek söylüyor
P. s sinirli şekilde değil gülerek söylüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Yok cok yanlış bi hareket ciddiyim. Yetişkin insansin neticede anne baba da olsa bi sınır olur
İtin kızı ne fkfkfkdflfkfk aklıma birşey gelmedi gelirse yazarım
Annene söyle acilen ne saçma şaka anlayışı var babanın
Bence annenle konuş, en uygun dille o söyler. Senin artık genç kız olduğunu ifade etmeli
kötü niyetle yapmadığını düşün ve söyle baba niye vuruyon ben çocukmuyum yav de gülerek istemediğini belli et:)
Sen öylemi yaparsın
şimdi şöyle bişey var, iyi taniyosan kötü biri değilse, baba oramı ne elliyon ayıp mı diyim? sanki çok meraklıyım nekdar saçma sapan konuşuyon ya
karşıdaki arkadaş değil, güzel saygılı bi şekilde
Hiç oldumu böyle bir şey
Belli bi yaşa gelmişsin biraz mesafeli olmak iyidir insan pis bir sudan yaratılmıştır bence izin vermemlisin
bir sahiplenme bir çekememe sezdim. Bu seni başka erkekten kıskanır, zor durum. Poponda büyük ihtimal dikkat çekiyor
Etik değil. Annenin konuşması ve bu huyundan vazgeçirmesi lazım.
Açıkça ona bunu söyle
bu durumu annene söyle ve o uyarsın
Direk yüzüne söyle anlayacaktır seni
normal değil
ayağını denk alsan iyi olur
Değişik bi durum babaya bak🤔
Ettiği lafta hiç hoş değil ayrıca
itin kızı ne be kabul ediyor yani ne olduğunu
bu normal bir şey değil..
Ciddi misin
Evet
Yazar mısın
karışma adama yahu
Yasın büyükse taciz bu
Gerçekten ciddi misin sen
Ensestlik sezdim
Oha ayıp be
Baban be düşünme öyle
Anormal.
Dikkat et bnce
Değişik