İnsanlardan neden etkilenemiyorum artık?

Arkadaşlar önce kısaca kendimden bahsedeyim ben çalışmayı seven şu an hem çalışan hem de ekstradan yan gelir oluşturan biriyim ve birçok konuda da çoğu şeye hakimim meraklı bir kişiliğim olduğu için de araştırmayı öğrenmeyi severim genel kültürüm iyi spor bilgim iyi sporla ilgileniyorum ticarete kafam basıyor fiziğime yüzüme konuşmama tarzıma her daim dikkat edip sürekli kendimi ileriye taşımaya çalışıyorum. Eskiden arkadaşlarımdan etkilemirdim bana ilham oluyorlardı ama şu an artık benden geri kaldıklarını düşünüp etkilenmiyorum ve tüm arkadaşlarımla konuşmayı kestim. Sevgilimden ayrıldım çünkü bana artık etkileyici gelmiyordu aksine çoğu davranışı düşünce tarzı bana itici geliyordu sıkıcı ve korkak olduğunu düşünüp bitirdim ilişkiyi aynı şeyi arkadaşlarımda da yaşadığım için konuşmayı kestim ama yalnız kaldım şu an konuştuğum sadece aile bireyleri ve iş gereği müşteriler var onun dışında kimseyle iletişimim yok insanlardan nasıl yeniden etkilenebilirim bu arada yeni insanlarla tanışmayı denedim ama onlar da sıkıcı gelince onlarla da konuşmayı kestim

İnsanlardan neden etkilenemiyorum artık?
Cevapla