Arkadaşlar önce kısaca kendimden bahsedeyim ben çalışmayı seven şu an hem çalışan hem de ekstradan yan gelir oluşturan biriyim ve birçok konuda da çoğu şeye hakimim meraklı bir kişiliğim olduğu için de araştırmayı öğrenmeyi severim genel kültürüm iyi spor bilgim iyi sporla ilgileniyorum ticarete kafam basıyor fiziğime yüzüme konuşmama tarzıma her daim dikkat edip sürekli kendimi ileriye taşımaya çalışıyorum. Eskiden arkadaşlarımdan etkilemirdim bana ilham oluyorlardı ama şu an artık benden geri kaldıklarını düşünüp etkilenmiyorum ve tüm arkadaşlarımla konuşmayı kestim. Sevgilimden ayrıldım çünkü bana artık etkileyici gelmiyordu aksine çoğu davranışı düşünce tarzı bana itici geliyordu sıkıcı ve korkak olduğunu düşünüp bitirdim ilişkiyi aynı şeyi arkadaşlarımda da yaşadığım için konuşmayı kestim ama yalnız kaldım şu an konuştuğum sadece aile bireyleri ve iş gereği müşteriler var onun dışında kimseyle iletişimim yok insanlardan nasıl yeniden etkilenebilirim bu arada yeni insanlarla tanışmayı denedim ama onlar da sıkıcı gelince onlarla da konuşmayı kestim
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Narsist olabilir misin?
Hayır sanmıyorum narsist insan bildiğim kadarıyla insanları hayatından çıkarmaktan ziyade onları hayatlarında tutarak onlar üzerinde çoğu zaman onların psikolojisini zedeleyerek kendi egosunu tatmin eder ben kimseye bu konuda ne her hangi bir zorbalıkta bulundum ne de kimsenin üzerinde kendi egomu tatmin etmeye çalıştım. Sadece bulunduğum ortam artık olmam gereken ortam olduğunu hissettirmediği için ilişkilerimi kestim ve bunu yaparken de arkadaşlardan yavaşça iletişimimi keserek alıştıra alıştıra konuşmayı kestim eski kız arkadaşımla da bu konuyu konuşarak ona da işte artık bir şeyler hissetmediğimi söylerek düzgün bir şekilde psikolojisini etkilemeden anlatarak bitirdim ilişkiyi
Bilemedim ya. Özgüven desen değil, narsistlik değil, ee geriye pek bir şey kalmıyor. Belki de egodur? Bilemiyorum. Fakat en nihayetinde tekrar insanlardan etkilenmek istiyorsan kendini değiştirmen gerekmez mi? Bu halinle bence biraz zor olabilir.
Ego olabilir mi acaba? Bu konuda net emin olamıyorum kendime güvenim tam ama bu güven egoya evrilmiş olabilir mi
İlacın bile fazlası zehirdir derler acaba kendime güven konusunda abartıya kaçıp farkında olmadan egoist bir insan mı oldum acaba
Olabilir, bu durumu düzeltmeye çalış bence. Egoistlik pek iyi bir şey değil.
Egoistlik elbette iyi bir şey değil hatta egoist bir insanın bana göre düşüncesi körleşmiş bir insandan farkı yok. Zamanın var mı? Sana bir kaç örnek verecem ve beni tanımayan objektif bir gözün bu konuda fikri benim için değerli olur.
Buyur.
Eski kız arkadaşımın düşünce tarzını ve ileriye dönük planlama anlayışını çok beğeniyordum eskiden ama zaman geçtikçe planladığı yerlerde eksiklik olduğunu görüp ona anlatmama rağmen o eksiklikleri kabul etmeliyişi ve hâlâ benden daha iyi planlama yaptığını savunması üstüne bunca zamana rağmen kendi planları üzerine harekete geçmemiş olması o etkiyi bende söndürdü bununla birlikte dediği birçok şeyin sadece sözde olduğunu görünce hepten soğumaya başladım çünkü benim için işler düşünme-planlama-hareket etme şeklinde ilerler bir insan hayatımız hakkında planlama yapıyorsa ve buna yönelik bir adım atmıyorsa bana uygun olmadığı kanaatine varıyorum çünkü ben o plana uygun hareket edecem ona yönelik calışacam
1. etkilendigim arkadaşım ilk başlarda borsa konusunda analiz konusunda benden kat kat daha iyiydi ama zamanla ben ona yetiştim ve alternatif bilgiler edindim hatta farklı borsa platformlarından gem projeler buluyordum ama o da hep yerinde saydı ve benim bulup ona fikir danıştığım bir çok şeyin sadece kötü yönünü ele alarak bana karşılık veriyordu
2. arkadaşımın hayat hakkındaki görüşünü ve yaşam tarzını seviyordum ve onunla 2-3 sene boyunca kaldım onun hayat tarzı kazan ye ve eglenmene bak 2-3 sene boyunca beraber bunları yaptık kazandık yedik eğlendik ve artık ben durmam gerektiğini anladım ama o durmadı ve hep bana durdugum için pişman olacağımı falan söyledi onun dışında birkaç arkadaşla da fatura işi yapıyorduk sonra sistemler değişti yeni sistemelere geçiş yapıldı bir çoğu bıraktı ben bırakmadım yeni sistem geliştirdim ve onunla devam ettim ama bırakanlar hep bu sistemin çalışacağına inanmak yerine bırakmayı tercih etti bu yüzden de onlarla bağım koptu hep bu şekilde koptu bağlarım sence bu egodan mı kaynaklı oldu?
Kusura bakma biraz uzun oldu ama inan ki mümkün olan en kısa haliyle anlatmaya çalıştım tam anlatsam daha uzun sürer
Tabii egodan kaynaklı. Açıkçası ben de olsam bağımı koparmıştım. Belli ki bu bağı da zaten onlar koparmış. Davranış şeklin hiç iyi değil çünkü. Anlatırken bile onlardan daha iyiydim diyorsun. Narsistlik ve egoistlik bu. Herkesin yetenekli, iyi olduğu konular vardır. Ya da tam tersi bazen yapamadığımız, gücümüzün ve zekamızın yetmediği durumlar olabilir. İnsanlık hali bu. Düşüncesizce küçük görmek çok yanlış.
Düşüncen için teşekkür ederim. Ben küçük görmedim kimseyi ve onlardan daha iyiyim demedim sadece onlar benden daha iyiydi ben de onlara yetiştim dedim. Çok karışık tam aktaramiyorum gene de teşekkür ederim yardımcı olduğun için 🌸
Son bir şey daha söyleyeyim. Onlara yetişmek için çabalamanın altında aşağılık kompleksi olabilir. Bence buna da bir bak derim. Araştır yani. Umarım yardımcı olabilmişimdir. 👍🏻🎀
Aşağılık kompleksi mi bunu hiç düşünmemiştim
Ama bir şey söylemek istiyorum gerçekten bu konu hakkında gelişi güzel konuşmuyorsun gayet bilgili ve dolu dolu konuşuyorsun psikoloji falan mı okuyorsun ya da psikolojiye Ilgın var mi
Hayır, edebiyat okuyorum. Psikolojiyle pek alakam yok ama teşekkür ederim ahahshsjsjsjs
Rica ederim merakımı mazur gör bir şey daha sormak istiyorum dedim ya başta biraz meraklı bir insanım diye Diyarbakırlı mısın?
Ahahhaha hayır. Kullanıcı adımdaki 21 plakalarla alakasız.
Üst üste yanlış tahminlerde bulundum hayret genelde tahminlerim iyidir burçlarla aran nasıl?
İşime gelirse inanırım ve takip ederim. Senin?
İyi özelliklerini kabul ederim kötü özellik olunca ne alaka ya burçlar zaten saçma derim😅
Kova Burcu musun?
No, boğa.
Benim de boğa ve benim de kullanıcı adımda 21var ama Diyarbakırlı değilim 😅
Aslında zeki bir insan olduğunu düşündüğüm için kova dedim öyle derler ya kovalar zekaları ile ön plana çıkar falan filan
Ahahahaha tesadüf. Bu arada kova burçlarının zeki olduğunu bilmezdim. Öyleymiş demek.
Ben de bilmiyorum daha önce tanıdığım zeki insanlara pek burcunu sormadım belki aralarında kova vardır sadece kulaktan dolma bilgiyle tahmin yapmaya çalıştım ve 3. kez yanlış tahminde bulundum
Sosyal bir insan mısın?
Sosyal mi hissettirdim? 😶
Hayır aslında birazcık asosyal değil de sosyal olmaktan biraz uzakta gibi hissettirdin
Aslında tam ortasında takılıyorum. Ne sosyal ne asosyal. Hem yalnız kalmayı tercih ediyorum hem de arkadaşlarımla olmayı. Bu sefer doğru bildin gibi..
Sonunda doğruya yakın bir tahmin
Burnun doğal mi?
Ahahaha ne alaka ya? Bilmem doğal mı?
Bence doğal ama estetik dersen de inanırım yani fotoğraftan gördüğüm kadarıyla güzel bir yapısı var
Yandan güzel. Karadenizli olduğum için önden hafif bi yamukluk mevcut tabii 😂
Fotoğrafta görünmüyor çok düzgün gözüktü o yüzden acaba dedim estetik olabilir mi diye
Yan profilden özellikle sol profilim baya düzgün ama önden fotoğraflarda hafif bir yamukluk var.
Anladım olsun ya her güzelin bir kusuru vardır o da senin nazarlığın olsun