Nişanlım her şeyi benim üstüme atıyor neden?

Beş yıllık bir ilişki ve son 9 aydır nişanlıyız, beş yıldır gecem gündüzüm sadece o oldu, harcadığım paraya, gidip geldiğim yere kadar her şey o oldu. İşten çıkarım onun yanına giderim. Boş vaktim olur onun yanına giderim ama anlamıyorum değersiz hissediyorum diyip geçiyor.

bugünde yine iç çıkışına gittim iftar yemeği verdi sorun yoktu ama bir anda ne oldu anlamadım kızmaya başladı.
9 aydır çalışıyor aldığım bütün maaşımı düğün için harcıyorum, beyaz eşyayı (Samsung), mobilya takımını (Bellona), kurutma makinesi herşeyi dizdim ve aldım, evlenme teklifi, nişan, söz, yüzükler, altınlar hepsini yaptım. Hepsini tek başıma kendi çabalarım ile yaptım. Düğün salonunu tuttum, kurutma makinesi aldım hala borç ödemeyle cebelleşiyorum. İcralık oldum haberi yok. Televizyon alamadım yetmedi param, alıcam bu ay diyorum takıldı televizyona, ev al diyor kirada oturmak istemiyorum diyor, nasıl alıcam bilmiyorum. Erkek değil misin yap işte diyip kenera çekiliyor

sonra çalışıyorum işim çok yoğun, birden çok lokasyonu olan birden çok müdür ile iletişim halinde olduğum bir işletme fabrikalar zincirinde bakım müh. Olarak çalışıyorum ama çok yoğun sürekli arızalar, sürekli sorunlar telefonum sürekli çalıyor. Bu sefer işe ayırdığın vakti bana ayırmıyorsun demeye başlıyor. Ama ne kadar anlatsam da anlamıyor, bazen yemek yemeye fırsat bulamıyorum iş yoğunluğundan dolayı. Bir iş eksik olunca müdür tantana yapmaya başlıyor, bir günde bir çok tesiste bir çok arıza gideriliyor ve ben bunların hepsini takip edip hepsine yetişmek zorunda kalıyorum. Bir şekilde organizasyonlar kurmak zorundayım, bağlı olduğum üretim, kalite, planlama birimleri iletişim halinde olup sürekli kontrol etmem gerekiyor. Bana destek olacağı yerde köstek olmaya çalışıyor. Evet çok çalışıyorum ve buna rağmen düşük maaş alıyorum (35-36 civarı) ama yükselmek için çok fazla çalışmam gerekiyor.

benim hep gerilememe sebep olan sevgilim, spor yapmama engel olmuştu, İngilizce gelişimime engel olmuştu ona zaman ayırmak isteyişimden dolayı diğer aktiviteleri yer kalmıyordu şimdi ise işi bırakıp resmen tüm zamanlarımda o aradığında açıp konuşmam gerekiyor, müsait olmam gerekiyor ama özel sektör kötü be abi, istedikleri gibi olmayınca kovuyorlar ve ben daha bir iki senelik mezunum

dün akşam giydiği ceketi fark etmedim, bugün iş çıkışında ceketin çok güzelmiş yeni mi aldın dedim. Demez olaydım başladı saydırmaya işte seviyorum diyorsun ama kandırıyorsun, sen beni sevmiyorsun , canım aptal mal gibi kelamlar kullanmaya başladı, akılsız insansın bilmem ne, aslında düşününce hatırladım ama dün akşam aklımdan çıkmıştı… şimdi söyleyin dostlar ben mi hatalıyım karşımda ki mi

Güncellemeler
+1 yıl
Yeri geliyor instagrama giremiyorum, hayatım resmen ceset olmuş bir şekilde çalışıp geçinmeye çalışıyorum. Tüm gün koştur koştur geçiyor, en azından akşam rahat nefes alıp yanında dinlenmek istiyorum bu sefer daha çok üzülüyorum. O kadar çok sinirleniyorum ki sinirden ağlamaya başlıyorum, bir de vurmaya başlıyor iki üç kere dirsek attı, canım sen diyerek ithamlarda bulundu ne yapacağım kurtarın beni
Nişanlım her şeyi benim üstüme atıyor neden?
Cevapla