Beş yıllık bir ilişki ve son 9 aydır nişanlıyız, beş yıldır gecem gündüzüm sadece o oldu, harcadığım paraya, gidip geldiğim yere kadar her şey o oldu. İşten çıkarım onun yanına giderim. Boş vaktim olur onun yanına giderim ama anlamıyorum değersiz hissediyorum diyip geçiyor.
bugünde yine iç çıkışına gittim iftar yemeği verdi sorun yoktu ama bir anda ne oldu anlamadım kızmaya başladı.
9 aydır çalışıyor aldığım bütün maaşımı düğün için harcıyorum, beyaz eşyayı (Samsung), mobilya takımını (Bellona), kurutma makinesi herşeyi dizdim ve aldım, evlenme teklifi, nişan, söz, yüzükler, altınlar hepsini yaptım. Hepsini tek başıma kendi çabalarım ile yaptım. Düğün salonunu tuttum, kurutma makinesi aldım hala borç ödemeyle cebelleşiyorum. İcralık oldum haberi yok. Televizyon alamadım yetmedi param, alıcam bu ay diyorum takıldı televizyona, ev al diyor kirada oturmak istemiyorum diyor, nasıl alıcam bilmiyorum. Erkek değil misin yap işte diyip kenera çekiliyor
sonra çalışıyorum işim çok yoğun, birden çok lokasyonu olan birden çok müdür ile iletişim halinde olduğum bir işletme fabrikalar zincirinde bakım müh. Olarak çalışıyorum ama çok yoğun sürekli arızalar, sürekli sorunlar telefonum sürekli çalıyor. Bu sefer işe ayırdığın vakti bana ayırmıyorsun demeye başlıyor. Ama ne kadar anlatsam da anlamıyor, bazen yemek yemeye fırsat bulamıyorum iş yoğunluğundan dolayı. Bir iş eksik olunca müdür tantana yapmaya başlıyor, bir günde bir çok tesiste bir çok arıza gideriliyor ve ben bunların hepsini takip edip hepsine yetişmek zorunda kalıyorum. Bir şekilde organizasyonlar kurmak zorundayım, bağlı olduğum üretim, kalite, planlama birimleri iletişim halinde olup sürekli kontrol etmem gerekiyor. Bana destek olacağı yerde köstek olmaya çalışıyor. Evet çok çalışıyorum ve buna rağmen düşük maaş alıyorum (35-36 civarı) ama yükselmek için çok fazla çalışmam gerekiyor.
benim hep gerilememe sebep olan sevgilim, spor yapmama engel olmuştu, İngilizce gelişimime engel olmuştu ona zaman ayırmak isteyişimden dolayı diğer aktiviteleri yer kalmıyordu şimdi ise işi bırakıp resmen tüm zamanlarımda o aradığında açıp konuşmam gerekiyor, müsait olmam gerekiyor ama özel sektör kötü be abi, istedikleri gibi olmayınca kovuyorlar ve ben daha bir iki senelik mezunum
dün akşam giydiği ceketi fark etmedim, bugün iş çıkışında ceketin çok güzelmiş yeni mi aldın dedim. Demez olaydım başladı saydırmaya işte seviyorum diyorsun ama kandırıyorsun, sen beni sevmiyorsun , canım aptal mal gibi kelamlar kullanmaya başladı, akılsız insansın bilmem ne, aslında düşününce hatırladım ama dün akşam aklımdan çıkmıştı… şimdi söyleyin dostlar ben mi hatalıyım karşımda ki mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer