Nişanlım ne yapmaya çalışıyor kafayı yiyeceğim benim ne suçum var?

Nişanlım benden geçen gün ayrıldı sebep küçüktü ona göre çok büyük olsa da çok ağladım üzüldüm çünkü aşırı ağır konuştu günahım yokken sonra mesaj attı aradı yanıma gelmek istedi kabul etmedim özür diledi affet diye ama kabul etmedim çünkü dediği laflar hiç küçük değildi ailesine de demiş iptal edin bitti diye ailesi kızın gönlünü al falan demiş benim gönlümü özür dileyerek mi alacak dediklerinin hala arkasında utanmadan çok ağırdı çok ağladım gönlümü almadan bide gelmiş bana ev tutucaz tutalım mı diyor ben sinriden dedim ayrılalım diye diyor 1 ay vardı düğüne çünkü geçen gün iptal ettin ayrıldık dedin şimdi de aynısını yap ne değişti dedim gitti tamam dedi iptal etti dünden mi razı ya hiç uğraşmıyor bile kalbimi kırdın ayrıldın ne evi ya şimdi bitti her şey artık diyor

Güncellemeler
+1 yıl
Babası gönlünü al barış tutalım evi demiş ayrılalım dedi neler söyledi bana bunlar kolay mı duygularım önemsiz mi oyuncak mıhım ben ya hemen ertesi gün ev tutalım yazılır mı geçen ayrıldın ne yaptıysan onu yap dedm diue gitti yine her şeyi iptal etti dünden mi razısın neden çabalamıyorsun
Nişanlım ne yapmaya çalışıyor kafayı yiyeceğim benim ne suçum var?
Cevapla