Ben Kürt'üm sevgilim Türk, bu durumu yaşayan var mı?

Ben kürdüm sevgilim türk biliyorum diceksinz bu devirde ayrimmi kaldı ama kalmış demek, biz çok iyi anlaşan bur ciftiz benim ailem bu konuda önyargılı cidden sırf kendileri iyi hep de evlilikler çevreden olduğu için dışarı acilmadiklri için önyargılı insanlar. Annem dün söyledi konuştuğum birinin olduğunu niyetinin ciddi olduğunu babama söyledi halalarim vs biliyor zaten. Babam biraz kızdı işte neden yabancı tanımadı insanlara konuşuyor bizim aileyi bilmiyor mi çevreden evlenirdu gibisinden konuştu, annemde açıkladı. bababnem de türk işte yabancı iyi mi kötü mu olcak girişinden şeyler dedi ve ben üzüldüm yani benlkk hiçbir sorun yok bu çkk saçma yanlış ayrım bana göre cidden, ama böyle bişey yaşayan aşan var mı cidddn.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ben Kürt'üm sevgilim Türk, bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla