Ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk insanları etnik kökenine ırkına göre yargilamadi için Türk Kürt Arap hatta Ermenilere bile Türk vatandaşı verildiği Türkiye de doğan herkes Türktur denildi ama insanlar halka ayrımcılığa yapıyor bunu yapan özelikle de siyasetçiler yapıyor
Aslında Van'da yaşıyorum doğum yerim Ahlat diyorum neresi diyolar Bitlis diyorum Kürt müsün diyorlar direk?
Bitlis'in Ahlat ilçesinde doğdum Selçuklu Türk'üm Ahlat yaşayan insanların çoğu da Türkmen kökenli ve cumhurbasani da bayağı köşk park yatirim yaptı ama çoğu akrabam il dışında doğdu ama ben ahlata doğdum Türk kökenine sahip olmama rağmen beni Kürt muamelesi görüyorum zorunlu Kürtçe dersi bile aldım önemli değil bir dil bir insan ama saçma sapan bu muamele kalmaktan bıktım ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kürt muammelesi ile ne demek istedini anlayamadim ama dogdugun yer onemli degil, Turk sen Turksun, etnik kokenin Kürt ise bile, Kürt olan bir Türksun.
Kürt Okan bir Türk'ün ne ya
Kim sana zorunlu Kürtçe dersini verdi ve nerde verdi acaba bu nasıl bir kafa
Ya okulda gördüm seçmeli Kürtçe dersi vardı
Hangi ülkede acaba zorunlu Kürtçe dersi Türkiye'de yok
bazi okullarda veriolar
@Whhsjsjakw ilk defa duydum
Benim okulumda vardı secmeliydi
bende duydugumda sasirmistim
@Whhsjsjakw yani devlet buna izin veriyor doğru mu?
Sende çok takılma Kürt Türk herkes insan
bilmiyorum artık. ama bazi okullarda verildigini biliyorum
@Whhsjsjakw bildiğin var mı isim olarak gidip görmek istiyorum gerçekten
Diyarbakırda var ama okul ismini bilmiyorum. siniftakiler konusurken demislerdi
@Whhsjsjakw bende diyarbakırdayım ve burada büyüdüm daha hiç denk gelmedim kulaktan dolma olabilir mi
bende de kesin bilgi yok zaten ya ama sinifta bir ara muhabbeti gecmisti eminim
@Whhsjsjakw sizde Diyarbakır'damısınız yoksa?
evet Diyarbakırdayim
@Whhsjsjakw merkez mi ilçe mi
bitlis'te dogup da turk olan hic gormedim cok nadir yani
Ahlat yarısı türk bir de Adilcevaz
bilmiyordum ogrendim
ermeni de vardi zamaninda saniyorum
Evet vardı varda halla Ermeniler
hala var mi cok yok saniyorum
Kürt olsanız ne farkederki sonuçta insansınız
Ben turkum dedelerim türk niye daha kim olduğu belli olmayan nerden geldigi belli olmayan Kürt ırkı olarak göreyim kendi mi? Suriyelilerde insan ama görüyoruz
Bu konuyu özel tartışalım mı
Annen baban nereliyse sende oralisin
Annem babamda benim gibi ayni
O zaman kürtsünüz
Ya knk merkez değil Ahlat diyorum Kürt var ama köylerde yaşıyorlar
Zorunlu Kürtçe dersi derken salliyirsun
Şimdi vandami yaşıyorsun
Salamiyorim okulda aldım seçmeli Kürtçe dersi
Van'ın neresindesin
Tuşba
Hemsehriyiz o zaman 😂
Adilcevaz Ahlat gerçekten çok güzel yerler
Napiyorsun
Bende de aynı durum var