Bu kadınlar bu adamları nasıl bu hale getiriyorlar ya?

2 yıllık evliyim eşime her şekilde iyi yaklaşıyorum. Kendi eksiklerimi görmezden geldiğim oluyor , işten gelir yemeğini çayını hazırlarim vs ama genede bana bağlı değil kıymet vermiyor. Komşuma bakıyorum kocasının ağzına ediyor , yeri geliyor kocasına cilveyle gidiyor , yeri geliyor istediği bişey olmayınca surat asıyor , kocası geçen gün yemeğe götürmüş burayı beğenmedim demiş mekan begendirene kadar gezdirmis kadını, bakıyorum kadına adama aşkım çok yoruldum yemekler senden diyor adam kalkıyor kadına hizmet ediyor. Ben anlamıyorum ben eşime tatlısına kadar getiriyorum gene yaranamiyorum
Bu kadınlar bu adamları nasıl bu hale getiriyorlar ya?
Cevapla