Dul bir kadın ile evlendim halbuki çok kişi dedi evlenme diye?

Ama ben bir sakınca görmedim halende görmüyorum neden böyle insanlar
Güncellemeler
+1 yıl
1 tane çocuğu var. Çocuk babaanne de kalıyor. Hafta sonu geliyor bize ben bir sorun yapmıyorum. Çünkü eşimin çocuğu ne yapabilirim ki. Aramız da gayet iyi çocuk la
Dul bir kadın ile evlendim halbuki çok kişi dedi evlenme diye?
Cevapla