Eşimden ayrılmayı düşünüyorum sizce pişman olur muyum?

3 çocuğum var 9 yıldır evliyim. Esimjn ailesine yakın oturuyorum kardeşlerine de yakınız hepsi annesinin çevresinde oturuyor. Eşim çok bağımlı ailesine bunu. Aşırı olması beni rahatsız ediyor yeni evliyken daha asiriydi bağımlılığı. Mesela dün izinliymis bunu ilk bana değil yemek yerken ailesine söylüyor. Çok üzülüyorum birde işi de daha yakınlaştı anasına sürekli orada yemek yemeye gidiyor öğle arasında bacilariyla birlikte. Bende çalışıyorum eve hiç yardım etmiyor. Evimde temizlikten ibaretim. Kendimi değerli hissetmiyorum yanında. Allah biliyor asla kussun konuşmasın ailesiyle demiyorum. Ama önceliği ben olmak istiyorum. Ailesinin yanında benimle hiç konuşmaz sürekli onlarla sohbet eder. Ve beni hiç anlamıyorum kabul etmiyor böyle oldugunu. Onun dışında işinde gucunde kötü bir aliskanligi yok. Ama ben mutlu değilim. Bu yüzden bosanirsam ilerde çocuklarım neden anne dermi diye düşünüyorum. Babası ne dese ondan yana annesi ne dese doğru sürekli kardeşleri haklı. Eşimi seviyorum ama sürekli kendimi değersiz görüyorum artık
Eşimden ayrılmayı düşünüyorum sizce pişman olur muyum?
Cevapla