bunu laf olsun diye söylemiyorum
sanki kalbim uzun süredir acı çekiyormuşta rahatlamış gibi
çok din gezdim çok görüş gezdim ve odak noktam daima insan olabilmek insan kalabilmemi sağlayan ruhuma dokunacak bir felsefe bulmaktı elbette ki din sadece bir felsefe değildi ama bir görüş anlayış kavrayış uyumdu
İslam son durak noktam oldu, Allah devamını getirir inşallah.
ne ilginç, ruhunuz sanki azap duyuyor doğru olandan uzaklaştığı için, bulduğunda da tamamen adapte oluyor nefes almaya başlıyor sanki
oksijensiz kalmanız gibi, bu hissi gerçekten kavrayabilen herkes ne dediğimi çok iyi anlayacaktır
kavrayamayan birtakım nedenlere elbet uyduracaktır her zaman nedenler olur ama sonuçta bir gerçektir bu ayrıntıyı unutmayalım, herkese iyi oruçlar dilerim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer