Tesettürü bırakıp açıldım diye bana esc mi diyorlar, gerçek İslam anlayışı bu mu 😔?

Arkadaşlar. Gercek islam bu mu?

Ben dindar bir insan değilim. Bana esc diyorlar açık giyindiğim icin.

Daha doğrusu ben 4 yıl tesettürlü kaldım. Sonra bir anda açıldım. İlahiyatta okuyordum hâlâ devam ediyorum. Lens takıyorum makyaj yapıyorum saçlarımı sarıya boyuyorum. Bana 2 yıla esc olursun diyor Müslümanlar. Sizce gercekten de benim kaderim bu mu? Esc mu olmam gerekiyor onları dinleyip? 22 yıldır hic sevgilim ya da ilişkim olmadı. Bana sürekli hakaret ediyorlar Müslüman erkekler.

Gercek islam bu mu?

Tesettürü bırakıp açıldım diye bana esc mi diyorlar, gerçek İslam anlayışı bu mu 😔?
Cevapla