Babama erkek arkadaşım olduğunu ve evlenmek istediğimi nasıl söylerim?

Merhaba. İlk kez böyle bir uygulamaya böyle bir soru yazıyorum yardımlarınızı güzel dilek ve dualarınızı bekliyorum uzatmadan konudan bahsetmek istiyorum. Çok ters takıntılı kuruntulu bir babam var. Annem hatta abimler yaşı büyük olmasına rağmen hala çekinir kimse ses edemez. Benim de 3 yıldır erkek arkadaşım var 24. yaşım yeni bitti. Üniversiteden de yeni mezun oldum. Evin en küçük çocuğu ve tek kızıyım. Erkek arkadaşımı abimlerle tanıştırmak istedim ve küçük abimle tanıştırdım. Gayet sevdi hiç olumsuz bir şey demedi kardeşime güveniyorum dolaylı yoldan sana da güveniyor oluyorum efendi birine benziyorsun zaten vs gibi güzel konuştu yani korktuğum gibi geçmedi. Şimdi 2 gün sonra ben evlilik teklifi alacağım. Haziranda isteme ve söz olsun istiyoruz. Babama nasıl söyleyeceğimizi bilmiyoruz. Annem de çok karışıp muhattap olmak istemiyor o da çok çekiniyor çünkü. Babamın vereceği tepkiyi kimse kestiremiyor. Yaşım küçük olmadığı halde babam yok yaşı küçük yok turşusunu kurcam muhabbeti yapıyor ve asla bu konuların esprisini dalgasını bile geçirtmiyor. Lütfen yardımcı olun, önerilerinizi bekliyorum 🥹

Babama erkek arkadaşım olduğunu ve evlenmek istediğimi nasıl söylerim?
Cevapla