Kocama ailesinin gelmesini istemiyorum dedim sizce haklimiym?

8 aylik hamileym dogum dan sonra gelirler hastaneye gelmesinler dedim kocama evime de gelmesinler dedim hamilelik boyunca bikere aramadilar beni anne babası öldü onlara saygim sonsuz olurdu da şimdi abiler yengeler onlar bunlar kocamda tamam dedi ama sizce kötü mi yaptim

Kocama ailesinin gelmesini istemiyorum dedim sizce haklimiym?
Cevapla