Erkek arkadaşıma karşı ne hissetiğimi bilmiyorum?

1 bucuk aylık bir ilişkim var, ilişkimizin ciddi olmasını başta konuştuk ve birbirimizden hoşlanıyorduk. Çok iyi birisi, çok değer veriyor ama sanırım onu çok içtenlikle kabul edemiyorum, ona karşı çok fedakârlık yaptım, aynı şekilde o da bana yaptı. Verdiği değeri boşa çıkarmamak ve yüzüne rahatça bakabilmek için ondan başka kimseyle de konuşmuyorum veya o tarz bişey yapmıyorum. Benden kıyafet gibi konulardaki isteklerini de yapıyorum ama bunları yaparken içimde oluşan bir sevgi yok, yani ben mi kendimin farkında değilim yoksa gerçekten seviyo muyum bilmiyorum ama çok ciddi olduğumuzdan dolayı korkuyorum evlenirsek diye bana sürekli senden ayrılırsam tıra çarparım gibi cümlelerde kurduğu için yine ayrılmak konusunu açmak istemiyorum ama ayrılmak isteyip hem de istemiyorum bu sebep yüzünden.

Erkek arkadaşıma karşı ne hissetiğimi bilmiyorum?
Cevapla