Arkadaşım sevmediğim insanlara iyi diyor?

çok sevdiğim bir arkadaşım var onun için birsürü fedakarlıklar da yaptım. düşmanlarımdan bahsediyorum iyi biriydi olsun kızma diyor. bu aptala göre kötü kimse yok zaten. ben de en son nefret ettiği babasına iyi adam baban o senin vb dedim kasten. bir süredir görüşmüyorum o da aramayı sormayı bıraktı. eğer gerçekten arkadaşım olsaydı o benim sevmediğim insanları sevmezdi haksız mıyım?
Arkadaşım sevmediğim insanlara iyi diyor?
Cevapla