Kadınlar gününü kutlayacağım kadınlar bitti ne yapacapım ben?

Elbette herkesın gününü kutlarım ama birebir yok yani 😜

Kadınlar gününü kutlayacağım kadınlar bitti ne yapacapım ben?
Cevapla