Kadınlar gününüzün sözle kutlanması yeterlimidir?

Öncelikle hepimizin 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun. Bugün sabah erkek bir arkadaşım mesaj yoluyla benimkini kutladı. Cidden çok güzel bir his. Bazı Kadınlar sözü kafi bulurken bazıları için bir gül gereklidir. Benim için şahsen erkek bir arkadaşım olarak değerlendirirsek sözle de çok mutlu olurum ve düşünmesi yeterlidir ama tabi gül alınıp kutlanirsa yine cokk mutlu olurum. Ama benim için. Sadece söz yeter de artar

Kadınlar gününüzün sözle kutlanması yeterlimidir?
Cevapla