9 yaşıma dönseydim kendini sev derdim. hiç bir şey için üzülme ve her zaman kendinin yanında ol çünkü başka kimsen olmayacak derdim.. bir de boşuna zaman harcama gençliğinin değerini bil derdim
"Saatini Japon Hasana 10 lira ve onun casio saati karşılığında sat. Yaylı olması karizmatik ama zırt pırt kopmaya başlayacak kordonu. Hasanın da gönlü olsun." derim 😂 O zamanlar 10 lira da büyük paraydı haa 😂 Saatler de kıymetliydi tabi. Şimdi kıymeti kalmadı saatin 😂