Geri dönüp çocukluğunuza bir şey söyleyebilseydiniz, bu ne olurdu?

Geri dönüp çocukluğunuza bir şey söyleyebilseydiniz, bu ne olurdu?
Kıymetini bil yaşadığın o günlerin. Bir daha çocuk olma şansın yok çünkü. Üzülme her şeye. Üzüldüğün, ağladığın, dert edindiğin şeyler çekirdek kabuğunu doldurmaz. Büyüdükçe anlayacaksın bunu. Bu yüzden değerini bil çocukluğu yaşa doya doya. Ve daha cesur ol. Siz ne demek isterdiniz?
Geri dönüp çocukluğunuza bir şey söyleyebilseydiniz, bu ne olurdu?
Cevapla