Evleneli daha 1 sene olmadı ama kendimi çok yalnız hissediyorum. Bu durumu bu kadar hızlı yaşamam normal mi?

Evleneli daha 1 sene olmadı ama kendimi çok yalnız hissediyorum. Bu durumu bu kadar hızlı yaşamam normal mi?
Cevapla