AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
152Cevap
Eğlenceli duruyor, kalınabilirde, ama ben kesinlikle kalmamayı tercih ederim. Çünkü asla rahat edemem.
karar senin herseyle sen sorumlusun kendinden özgür ve demokrat ülke ne yapmak istersen yap ama iki gün sonra bana tecavüz ettiler diye soru sormada allah korusun
Anlaşabilmek önemli. Kız erkek ayrımı yapmak ise yobazların düşüncesi. Sanki her gece sevişiyorlar sanıyorlar. İnsanları bu kadar kolay mı yargılarlar...
Ben kaldım 1 sene çok rahattım ev tertemiz oluyo ama bende iş yapmak zorunda kaldığım için bıraz sıkıcıydı ama karnım hiç aç kalmıyodu valla şimdi erkek bir arkadaşla çıktım mutfağı birisi gelsede toplasa diye bekliyoruz 1 aydır
Erkekler için hava hoş ama kadınlar için eksileri var. Ama günümüzde artık normal karşılanıyor. Birde erkek güvenilir biriyse sorun olmaz.
erkek hangi açıdan güvenilir olmalı?
Her açıdan. Erkekler eksiyi basmış genelleme yaptım diye ama bu devirde her erkeğe güvenmemek lazım. Güvenilecek erkek var güvenilmeyecek var.
Koy toplumun g*tüne.. Millet ne der diye düşünürsen asla kendi doğrularını yaşayamazsın.
Çünkü çok normal bir durum değil. Bence siz çok marjinal düşünüyorsunuz.
Marjinallikle alakası yok. Sadece topluma göre yaşamıyoruz.
Topluma göre yaşayın demiyorum kendi fikrimi söylüyorum.
Sağlam kız arkadaşın yeri bazen dolmaz onlar doldurur. Eksi yönüyse kızların taliplileri varsa hedef tahtası olunabilir, ilerleyen zamanlarda aracı olması için kalan erkeğe yavşarlar.
Önemli olan kız ya da erkekle değil kiminle aynı evde kaldığın. Kız arkadaşlarıyla aynı evde kalıp rahatsız olan kız arkadaşlarım da var. Kalacak doğru insanı seçince gerisinin sorun olacağını sanmıyorum
Neresi normal yaa aynı banyo aynı tuvalett ve aynı oda bu işin sonu iyi bitmezz. Bizim toplumumuzla alakası yok yaratılışla alakası varr olmaz oo iş
aslında çok normal bir şey değil. ev arkadaşı olarak bir erkek seçmem fakat seçene de saygı duyarım.
Daha önce kaldım, herhangi bir eksi yönünü görmedim.
Kaldığın kişilerin cinsiyetinden ziyade kim olduğu önemli.
normal olsaydı dinimiz buna müsaade ederdi!
Bunu eksileyeninde aklina sasarim
boşver onlarda müslümanım diyip geçiniyor işte
Eksiliyenin işine gelmemiş ondandır :)
Helal
eksileyenin mezhebi geniştir muhtemelen :)
Kendi imparotorluğuma bir kadını alırsam o da eşim olur gerisi dışarda kalsın :)
Durumun normal bir tarafı yok ki. Anormal karşılanmasın. Senin gibilere şöyle bir notum var. Bir parça dışkı 'sınız.
Eğer normal erkek arkadaşın ile kalırsan veya 2 kız 2 erkek gibi vs neyse ilerde sevgilin olduğunda bunu öğrenirse sorun olabilir
ateşle barut yanyana durmaz diye bir durum varda ben inanmıyorum etik değil denilebilir kimin ne yapacağı belli olmayabiliyor.
Erkekler açısından hava hoş öyle durumlarda tehlikede olan kadınlar, sağdan soldan gelen haberlere bakıyoruzki aynı evde 2 cins kalınca illa bişeyler oluyor , olmuyor diyen yalan söyler.
Bagnaz insanlari sevmiyorum. fakat soyle bisey var bence gercekten yanlis
evde yemek pişmiş olur evin düzeni olur erkekler sorumsuz oluyo o nedenle eksileri yok benim için
:D normal tabi ya siz cidden hangi kafayı yaşıyorsunuz
Şoyle diyeyim sen esinin baska bir kadinla kalmasina misade eder misin bu anilarini anlatsa rahatsiz olmaz misin?
Erkekler tuvalete iğrenç işiyorlar çok sorun bu kapağını kaldırsalar bile çişleri sıçrıyor basınçlı işiyorlar çünkü
Ürolog Musun?
Evet :D
Yok artik asil kizlar daha tazikli işiyorlar isemeye basladinizmi sanki lavabonun muslugunu acmissin gibi ses cikartiyorsunuz😃😃
Hahahah
Artısı kadın evi çiçek gibi yapar, eksisi o çiçek gibi evde böcek çiçek gibi evde olan çiçegi sular :)
erkekler acısından dıyım artısı cok sosyal acıdan gelısırsın konusman duzelır eksisi rahat edemeszın kızlar cok proplemlıler. ayrıca art nıyet varsa mercımekte pıser. ( art nıyet varsa )
Normalse neden bayan öğrenciler hiç erkek öğrenci istemiyor yanına? :) kızla aynı evde kalıp yatağa girmediğim kız olmadı mesela.
Olsun.
benim de işime geliyor zaten evet olsun :)
ne den olmasın hadda kalablık olsa çok güzel olur canın sıkılmaz okey kağıt felan :D
Allah aşkına doğrumu kız ve erkek aynı evde
zamana ayak uydur derler başına bir şey gelince
ya bu zaten o yolun yolcusu kendini kızlarının
Yok olduğunu ağladığında iş işten geçmiş olur
tavsiyem babanın başını eğdirme
bir kızla bir erkek aynı evde yaşarsa, olacak şey belli.
:D
Erkekler burada genis genis kalabilir derken kendi acindan degil kizin acisindan. bak senin kizin bir evde erkeklerle kalsa ayni seyi diyebilcnmi dersen o zman adamsindir. Bunun. adi modernlilse en yobaz adam bnim izin vermiyorum
neresi normal l*n angulus venosuslar. akıl ve mantığa sığar mı hiç aynı evde kız ve erkeğin kalması. olayın dinle alakası yok. sikimtrak olaylar bunlar. kendi kızınızı da erkeklerle aynı evde yaşatın o zaman.
Bence de çok normal
Ama kalında herkes aman evde fuhuş var sanıyor
Anlamıyorum ,
Bence kıskançlıktan
Bu konuyu açan arkadaş... Sen yollusun... Allah ıslah etsin seni...
Evin daima tertipli düzgün olur yemeğin olur her daim bunları yapmayan kızı almam zaten eve. Bunlar arti yönleri. Eksi yönleri kız arkadaşları bitmez kızın. Evden çıkmazlar kovmak zorunda kalırsın.
Şöyle söleyim mesela kız kısa mini şort giyiyor ve erkek bunu görüyor ve istemedende olsa penis kalkıyor ve sertleşiyor kız eğilse göğüsleri gözükür yani o evde seksin olmaması imkansız kesin olur
Normal karşılayan erkeklerde kızkardeş konusu açılsın bunla ilgili kıyameti koparırlar.
Eksisi yok hatta başta bir erkegin olması daha iyi
Kaldığın Kişiye ne kadar güvendiğine bağlı daha yeni tanıştıysan normal degil mesela geçen eve iki kız Geldi diye 4 erkek evden gittik sırf rahat etsin diye
yemek derdi olmaz ve bulaşıkları kim yıkayacak derdi olmaz :-)
artısı çok ama eksiye gelirsek böyle tek gecelik kaçamaklar bende çok olduğundan sorun
Ateşle barut yanyana durmaz..
En doğru lafı bu ablamız söylemiş niye ++ vermediniz :)
profilimdeki soruya cevap verebilr msnz rica etsem
aynen
Bu ne saçmalık kardeşim insanda edep adap olmalı ilk başta... kızını satar gibi gider başka erkeklerle aynı evde kalmasına müsamaha gösterirsen gün gelir kızında seni satar...
boşbakanına pardon cumbo boş bakanının namus kavramına çok ters hareketler bunlar...
Erkekle ayni eve cikan kadinin sonu bellidir kimse kusura bakmasin
Dinizmice uygun değil
artıları yokta bayağı bir eksisi var :D polis basknı olur sonra diğer dünya zor işler :)
Şahsen başkaları kalırsa bişey diyemem ama kendi kızım olsaydı hayatta izin vermezdim
Artısı havası eksisi etiketlenmek ve dinen doğru değil
Evin tek çocuğu olduğum için hayatım boyunca kalabalık tan nefret etmişimdir manitamla başbaşa olmalıyım
Aslında normal bişey değil. KURAN bunu onaylamıyor . Aç oku toplumu salla KURAN ne diyor onu oku sözde namuslu abla ''
Biz gençler arasında kız lı erkek li kalmak sıkıntı degıl eski zihniyet yanı komşular cevre bundan rahatsız oluyo nedense
Gece kalınabilir ama gün ağardığında kalmamak gerek :))))
ateşle barut yan yana durur mu ki :):) sonu hüsran olur bu oda arkadaşlıgının :)
bence kalınmamalı bizim kulturuuze uygun değil. Bence bir bayan ve bir erkek arkadaş olamaz
komutan logar bir cisim yaklaşıyor efendim :) (ANLAYANA)
Ben kalıyorum. Ben arkadaşım ve onun kız arkadaşı. Havalar sıcakken evde boxerla gezemiyorum sadece başka bir sıkıntım yok :) Artıları da oluyor tabi ki ev temziliği bulaşık vs :)
Arti olan abaza olmazdiniz eksi olan bakireliginiz giderdi
elektırıkler gıdınce napıyonuz hic atesle barut yan yana dururmu
a mk cahili sanki hergün elektrik kesiliyor
* bitı ben olsam sartelı ındırırim elek tırık gıttı der yapısırım
kalinmamali erkekler cok pis dusunceye sahip bir kiz erkek ile ayni evde kattiyen kalmamali
sevgilili olarak olabilir ama arkadas olarak yanlıs bnce çünkü aynı ortamdasınız aklınıza hersey gelebilr