Şimdi senden vazmı geçmeli sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?

Koydum sevinçlerimi önüme baktım hepsi sensin.
Yazdığım şiirlerin her hecesi
Düşündüğüm tüm filmler
Yıpranmamış hayatlar büyük hüzünler bekler
Her işte bir hayır bu işte hepsi sensin

Şimdi senden vazmı geçmeli
Masal olup yola devam mı etmeli
Ben kalpten sorunlu
Aşka sorunluydum
Anladım her şey sensin.

Yani konu şu sizce bir daha bir şekilde ulaşayim mı evinin orada nöbet tutayım mı yoksa VAZ geçip hayatıma devam mı edeyim.
Şimdi senden vazmı geçmeli sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla