AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Selamm, bu doğru kadın haklı. Hem güzeldi hem, boyu uzundu.. Son halide çok güzel.
Bencede en güzeliydi.
Selam kardeşim bencede en güzeli
Kime göre neye göre. En uzun mu bilemem ama en güzel değildi
boyu 174 diye biliyorum.
Ortalama diyelim. Ama dediğim gibi o kadarda güzel değil. Filiz Akın Gülşen Bubikoğlu varken
Filiz Akın, Gülşen Bubikoğlu, Türkan Şoray gibi çok güzeller varken Hülya Koçyiğit ve Fatma Girik en güzel değillerdi ve sıradanlardı.
Fatma Girik çok güzeldi bence
@LadyHeard bana diğerlerine bakınca daha az güzel geliyor ama o da güzel tabiki. En beğendiklerim Hülya Avşar, Filiz Akın ve Türkan Şoray en çok da Hülya çünkü çok farklıymış.
Fatma Girik'in gözleri başkaydı ya masmavi, Sadece diğerlerine nispet daha ağır ve anaç bir hali vardı o açıdan herkes çok beğenmiyor ama ben gözlerine hayrandım yüz hatları da güzel ama Türkan Sultan'ı geçemez tabiki benim içinde en güzeli o
@LadyHeard evet mesela Gülşen’i daha güzel bulan var Türkandan ama Türkan sultan farklı ya bambaşka gülşen filiz Fatma Hülya Koçyiğit içinde Türkan birinci ama genel olarak Hülya Avşar’ın gençliği bana bir tık daha güzel geliyor değişik etkileyici bir yüzü var bu arada Türkanın da öyle zaten en çok o ikisini.3 numaraya da Filiz Akın’ı koyuyorum😊
Ne abarattınız Türkanı ya. Sankidünya güzeli
Güzel tabi.
Fazla abartmaya gerek yok bence. Mairlyn monroe nin tırnağı edemez
Kardeşim siz ve sizin gibi erkekler niye biri güzel olunca hemen onu aşağıya çekmek için niye başka kişiyi örnek gösteriyorsunuz ya? o da güzel Türkan da güzel
Yukardaki kadın gülşen bubikoğlunun dudağına yamuk dedi ona hiç bir şey demedin ama. Çünkü sadece türkan şoray var gibi davranıyorsunuz
Ya Gülşenin çene yapısında bir tuhaflık var öyle yazan kız haklı yani. Gülşen Bubikoğlunun ağız yapısı çiğneme kasları fazla gelişmiş ve ağzı biraz büyük. Genel olarak o da güzel tabiki. Asıl siz hep Gülşen’i övüp Filiz Akını yok sayıyorsunuz Gülşen Filiz’in kocasını elinden almış diye biliyorum ben. Yani kocası Filiz’le evliyken Gülşen’le aldatmış tam doğru olmayabilir ama böyle biliniyor ve Filiz Akın da harika güzellikte bir bayan ama Gülşen Bubikoğlunu abartan bir grup var.
Siz Filiz Akın var gibi davrandınız mı?
La ben filiz akını beğeniyorum ona bişey demedim yukardaki kadın sadece türkan var diyor güzel olarak ben buna karşıyım
Benim karşı olduğum şey de tamamen Gülşen’e güzel diyip güzeller güzeli Filiz Akının sürekli yok sayılması aslında Filiz Akın daha güzeldir Gülşenden. Bu arada ben sadece Türkan güzel demedim güzele güzel diyorum hepsi güzel ama en beğendiğim Hülya Avşar’ın gençliği üstüne daha güzel göremedim bu benim fikrim o da onun fikri Türkanı daha çok beğeniyor olabilir ne var bunda? Siz de Gülşen’i beğeniyorsunuz
Ya abla ben ne diyom sen ne diyon şu diğer kadın varya ben ona diyorum ladyheard diyor türkan en güzelleri diye yoksa filiz akın çok harika bir kadın
Ama o öyle düşünüyor olabilir ne var ki bunda o Türkanı daha güzel buluyordur sen de Gülşen’i ben sadece sana demedim bir grup var Twitter’da falan sürekli en güzel Gülşen bubikoğludue falan diyorlar filiz akını da bilmiyor çoğu
Kadın fikrimize saygı duymuyo neymiş sadece türkanmış aramızda kalsın bu kadın türkanla kafayı yemiş
Lan senin fikrine ne saygı duymuycam? İstersen Gülşen Bubikoğlu'na Dünyanın en güzeli de banane. Ama benim fikrimce En güzel Türk kadın oyuncu Türkan Şoray. O kız ne güzel fikrime saygı duymuş Hülya Avşar'ı daha çok beğendiğini söylemis ama sen salça oldun fikrime Gülşen de Gülşen off beğenmiyorum zorla mı?
Lan diyerek konuşma öncelikle dalgasına yazıyoduk zaten bunları sen ciddiye aldın hemen.
Sen ciddiye aldn 😂Ben sadece Gülşen Bubikoğlu mu güzel bulmuyorum dedim ama fikrine saygi duymuyorum demedim. Herkesin Yeşilçam da bayıldığı, hayran olduğu güzellik kraliçesi vardır. Benim de Türkan Şoray ezel den beri hayranıyım asaletine, duruşuna, oyunculuğuna sonra Fatma Girik sonra Filiz akın gelir
Tamam ablacım bişey demedim sen onlardan daha güzelsin.
kendisiyle hemfikir bir başkası var mı boylarını bilmiyorumda gözümüz görüyor çok şükür güzellikte görecelilik bir yere kadar
boyu 174 olmalı
Türkan Şoray'ın tırnağı edemez. 1.60 boyu da olsa hepsinden güzeldi
abartacak güzelliği yoktu türkan şorayın Gülşen bübikoğlu ondan daha güzel
Yamuk ağızlı Gülşen mi daha güzel? Haah Türkan Şoray'ın çeyreği edemez. Sultanımın gözleri yeter 😍
estetiksiz haline baksana bir yamuk ağızlı dediğin kadın efsane be
Gülşen Bubikoğlu'un ağzı yamuk, Kaşları dövme, Burnu kocaman çirkin bildiğin boya küpü. Türkan Şoray'ın Estetiksiz hali de çok ama çok güzel.
beğenmek zorunda değil kimse ağzı yamuk değil ayrıca bakışındaki asalet kimsede yok
Yamuk, Ne zaman Gülse yamuluyor ağzı 😄 Türkan Sultan'ın bakışları yanında onun bakışları alık alık geliyor. İkisi kıyaslanamaz tartışma bitsin.
bencede bitsin sen saçmalamaya başladın çünkü bu kadar abartma sen hepsinden güzelsin.
Esmer bir tane kadın vardı. Türkiye'nin Angelina Jolie'si denirdi.
Hadi be Türkan şorayın yanından geçemezsin
Oda abartılacak bie güzelliğ e sahip değil tabi fikrin saygı duyarım.
En azından Hülya koçuiğitden güzel..
bilmiyorum bu kadında güzelde böyle saçma birşey demesi anlamsız
Yanii sen kendine güzel söyleme. bırak vatandaş karar versin ne bu gereksiz ego
yaşlanınca aklını yedi herhalde :D
Gülşen bubikoğlı varken de ne bileyim
bu kadında çok güzel ağa.
Bizene
ilgilenmiyorsan yazmasın banane de genelleme yapma
Bu soyledigi şey hakkindaki yorumum. sanane
özür dilerim o zaman bugün de elaleme dert oldun ya çok şükür.
Evet en güzeli hülya koçyiğit bence de
Haahah saçma
Perihan Savaş