
Bulunduğunuz muhitte, şikayetçi olduğunuz birtakım olaylar oluyor mu?

Bulunduğunuz muhitte, şikayetçi olduğunuz birtakım olaylar oluyor mu?
Tofaşcı gençler sabahın köründe bir başlıyorlar awwkoyduklarım akşama kadar son ses müzik anladım benim de arabam var güzel bir durum ama ne hakkınız var awwkoydıklarım milleti rahatsız etmeye. Biz bunlarla kaç kere kavga ettik Allah biliyor abi nerde it kopuk var bizim burada polise de şikayet ettik kaç kere poliste çağırdık ama yok sivrisinek gibiler kovuyorsun kocuyorsun yine geliyorlar.
Evet var karşı apartmanda oturan bir çift var sürekli aile kavgasi oluyor bağırış cağırış küfürler bazen şangur şungur tabak eşya sesleri vss adam tam bir ruh hastası dengesiz yani anlayacağın onların bu sesleri davranışları rahatsız etmekten ziyade kadının acizligi yaşadıkları o evdeki ortam huzursuzluk beni çok üzüyor😌😌
Amin canım inşallah 🙏 ev huzursuzluğu bambaşka bir şey
😌😌😌🙋
İyi geceler canımın içi 🙏🙋 bende şimdi napiyordum biliyirmusun kalp kalbe karşı derler , hani biz ankette en sevilen üye seçilmiştik ya ben soru açmıştım orada sen ben ve fikretin mücadelesi üçümüzün yorumdaki diologlarini okuyordum 😂 hatta gülüyordum şimdi
Sokak hayvanlarını severim ama şu an yaşadığım yerde inanılmaz köpek var. Normalde korkmam fakat aylar önce köpek kovaladığı için artık güvenemiyorum😂
😂😂
Çok durum var ya hangisini saysam ki.. Genel olarak kalabalık olması beni çok rahatsız ediyor ve insanların fazla rahat olmaları.
Cevap
10Cevap
Evet çok var hem de.. ama sabrediyorum
Maalesef ki var. 10 numaralı dairede ki komşumuz (alım-satım işleri yapıyor) geçen sene onların dairesine pompalı tüfekle saldırı yapılmıştı. Biraz daha şassaydu mermi Allah korusun odama isabet edecekti vs
Saldırgan yakalandı. Komşuluk ilişkileri güzel ama terslerine denk gelirsen apartman yöneticisini dövmeye kalkmışlardı bir ara (yönetici sırf kapının önüne ayakkabı koydukları için) uyarı verdi dihe
Oluyor Saat kulesi Yolları Çok Dar O kadar Araba var üstelik günümüz arabalari boyutlari eni bir Hayli uzadı genişledi Hangi akla hizmet dar yollar durur ki
Yan komşunun köpeğinin gece havlaması
Yan komşunun çocuklarının sokakta çığlık atması
Bina içerisinde kedilere mama verilmesi (sokağımız beslemek için uygun)
Motorlularin havali olduğunu düşündüğü egzoz sesi
Daha çok yaz ayında oluyor hep, son ses müzik ile saat tam 1 de araba geçiyor direkt sövüyorum 😂
oluyor tabi dün gece mesela sokakta birisi şarkı söylüyordu, güzel kardeşim benim 😆
gülme ya ahhahahahaha
ahahahaha 😅😅 içmiş mi ne yapmışsa, devam etseydi polisi arayacaktım. kimsenin kimseye rahatsızlık verme hakkı yok
Tamir işleri zaman gelen sesler bazen rahatsız ediyor.
Evet oluyor maalesef Semih. Bizim hemen yan tarafta bi komşu var. Gece gündüz çocuklarına lanet ediyor beddua ediyor. Bağırıp çağırıyor. Niye bu kadar sinirlisin diye gidip sormak istiyorum beni de döver diye çekiniyorum
Haklısın da kimse seni dövemez kardeşim. Ayrıca çocuklarını rahatsız ettiği yetmezmiş gibi komşularını da rahatsız etmeye hakkı yok.
Öyle de işte 🤷♀️
Yanında mutlaka birileri olmalı yani
Sen gel 🙂😄
İnşallah 😅
🙂🙏
🙏😊
Pek yok olsa da zaten yerimi değiştiririm sıkıntıya hiç gelemem
Evet bir komşumuz var yani rahatsız biraz kendisi idare etmeye çalışıyoruz diyim...
Hangi birini sayayım ki 😂
Var ya alkolik dolu burası nennf
Aşırı kalabalık maalesef
Belediyenin hiçbir iş yapmaması
Bağırarak geçen motorlar.
Hayır şükür ki yok 🙏
Hayır..
Trafik
trafik kesinlikle
Trafik...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?