Babamı kaybettim an. Gökyüzü ile yeryüzü birbine o kadar yaklaşmıştı ki boyum kadar mesafe kalmıştı ikisi arasında. Sığmıyordum adeta dünyaya dar geliyordu. Hemşire babamın öldüğünü söylediği an şimdi ölsem ona yetişebilir miyim diye düşünüyordum, geçen her saniye saat gibi gelmeye başlamıştı.. 27 . 01 . 2016 🖤
Bende Halam öldüğünde onu yıkamak ta bana nasip olmuştu. Bir çok mezar kazdım, içine girdim dâhi mordan aldım ama böylesi tarif edilemez. Vasiyet etmişti benim cenazemi siz halledin demişti ve dediği de olmuştu.
Rabb'im ahirete göç edenlere Rahmet eylesin inşallah.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Allah razı olsun Amin ecmain. Ne kadar güzel yüreğiniz var hayırlı evlatsiniz maşallah Rabbim korusun sizi🤲
Benim için tarifsiz acının tarifi bir canlının tecavüze uğraması ve bunun doğurduğu psikolojik durum.
Bir erkeğin seni seviyorum ayağı yapıp, kıza güven ve umut verip onu cinsel olarak bir ilişkiye girip sonradan onu terk etmesi veya terk etsin diye yaptığı her türlü psikolojik şiddet.
Şükürler olsun ki ailem hayatta ama insan birinin ölümüne alışıyor ama güvensizlik duygusu aşılası bir durum değil.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Babamın ölümü.. aylar yıllarca unutamadım. İsmi kendisi ile konular da hemen ağlardım. Arti mezarlığın çevresinden bile geçmem yetiyordu. Ağlamam icin. Özledim.. 😔
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben artık kolay kolay ağlayamıyorum içimdeki acıyı hissediyorum ama ağlamak zorlaştı ne kadar özlediğimi hiç bilmiyorum ama onu görebilme şansım olsa işte o zaman durmadan ağlardım
Soran
+1 yıl
Rabbim mekanlarıni cennet eylesin nurlar içinde yatsınlar🤲🤲
Cevap sahibi
+1 yıl
Amin teşekkür ederim. Bende aynı sekilde ağlayamıyorum. Eskisiye göre hersey hafif geliyor. Acılar sıkıntılar sizilar. Umursamaz oldum. Hissizleştim sanirim...
Aranızda ne oldu ne bitti hiç bilmiyorum ama daha hayattayken birbirinizin kıymetini bilin ona çok değer verin en azından helallik alın çok şükür benim annemle aramızda çok güzel bir bağ vardı insanları bizi kıskanırdı gerçekten
Annemi kaybetmedim ama annem kanser oldu, tedavi süreci ve kemoterapi süreci üzülürken mücadele etmek cok zordu ge yanlızlık annemle üzülüp uğrasırken eş terketti ,
İçindeki tümör 24 cm olmus ameliyata girdi öyle ona birsey olursa diye hastane odasına giremedim son iyi halini hatırlamak icin kactım giremedim ya cıkmassa diye öyle bir sevgi
Krık cıkık değilki bu hastalık ben balık burcuyum tüm hissiyatı anlık ve gercek olarak geleceği düşünerek sorun gelmeden gelmiş gibi yaşayan biriyim duygusallıkta hastalık over ca temizlendi ama hastalık kanser gecmeyen ötelenen sadece grip olsa gecer kolu kırılsa düzelir safra kese alınsa birsey olmaz hatta kalbe stend tskılsa tıkalı olsa çözümü var kanser tedavilerimde hastaya sadece şans tanınıyor zaman ilerletme bu bilincle her daim nüks cıkma ihtimali varken kontrollerde diken üstünde tedirgin bir yaşam gelecek olan günü gelmeden yaşamak gibi
Çok şükür temizlendi alt bölge lenftler dahi alındı karın altı yağ dokusu yumurtalıklar rahim omentum temizlendi üstüne altı kür kemo 2022 Mayıs 24 te oldu, 3 aylık kontorller bitti 6 aylıga geçtik fakat ca cinsi agresif maling türü serozkarsinom 3 evreydi tespit edildiginde aşılar insanlara neler yaptı Şu an her menepoza girmis cinsel aktivitesi zayıflamıs kadın riskte hormon düsüsleri nediyler kendini yenilemeyen her yumurtalık sürecte cok fazla bilgi edindim dr dan cok evde bakan dr olmalı
Tıp terimleri var pek anlayamasamda zor bir hastalık geçen annemin peşinden bir sene sonra dayimda vefat etti o da kanser hastalığı vardı fakat tedavi olmuştu, çok uzun bı süre sonra beyin kanaması geçirdi oda
Kanser başlangıcı kanda pıhtılaşma bas gösteriyor, ve tedavisi sonrası kan koyulaşması damar tıkanma olasılıgını artıtıyor tıkalı damar zayıf olan bölgeden kanama veya pıhtı atmına neden olabiliyor aort bozukluğu, tabi bu hastalıkta aynı zamanda bol bol kan sulandırıcı iğne hap vb ıygulanıyor tedavi sonrasıda dvm etmek gerekiyor aşırı cıvırsa da sorun kanama eğilimi iç kanama artıyor ansızın maalesef