Aşırı öz güven kaybı yaşıyorum, nasıl öz güvenli olurum?

Dertleşmek için yazıyorum ya da içimi dökmem gerekiyor sanaldanda olsa birilerine. Ben kendimi o kadar yetersiz, ezik hissediyorum ki anlatamam başarılı değilim, güzel değilim, sorumluluklarım çoğaldı, gençliğim hiç iyi geçmedi hiçbir şey yolunda gitmiyor ne yapacağımı bilmiyorum hani ağlayacağım ağlamayı bile beceremiyorum falan filan sizde durumlar nasıl?

Aşırı öz güven kaybı yaşıyorum, nasıl öz güvenli olurum?
Cevapla