22 yașındayım ve yașıtlarımın evlenmesi șaka gibi geliyor. 30'dan önce evlenmek normal mi?

30dan önce sacmalik bence karakter bile oturmuyor adamakilli. Siz ne düșünüyorsunuz?

22 yașındayım ve yașıtlarımın evlenmesi șaka gibi geliyor. 30'dan önce evlenmek normal mi?
Cevapla