22 yaşında nişanlanmak ve 25 yaşında evlenmek normal mi? Erken mi?

Ben normal olduğunu düşünüyorum. 30 ve sonrasına zaten evde kalmış damgası yapışıyor ki doğru.. kuzenlerim hep 35-40 daha nişanlıları bile yok kdmeoekmd

Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunluk normal diyor. Benim düşüncem de bu yönde. Teşekkür ederim ❤️
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru ✨✨✨
22 yaşında nişanlanmak ve 25 yaşında evlenmek normal mi? Erken mi?
Cevapla