Benim bir tane kız arkadaşım var ve onun vesilesiyle tanıştığım bir tane erkek arkadaşım var. Erkekle yavaş yavaş samimi oluyoruz. Kızla sabah telefonda konuşuyorduk. Erkeği de armaya ekledi sonra üçümüz konuşuyorduk ben de o sıra biraz meşguldüm yani pek konuşmuyordum ve konuşulanı pek duymuyordum.
Şöyle ki ben uzun yollar sosyal anksiyetesi olan biriyim ve depresyonla da uğraştım. Bunu yavaş yavaş aşıyorum. Hiç arkadaşım yok. Yavaş yavaş ediniyorum. Ve bundan kimseye bahsetmiyorum. Benim kız arkadaşım sosyal anksiyetesi var dedi, erkekte o ne dedi, kız da Beyza’ya (ben) sor o bilir dedi, ben salağa yattım Google a sor dedim. Neyse sonra o baktı Google’dan sen de sosyal fobi mi var dedi. Ben o ara stres yapmaya başladım çünkü kimse bunu bilsin falan istemiyordum. Kız arkadaşım da tabi var, ne arkadaşı var ne dışarı çıkıyor, insan yüzü gördüğü yok dedi. Ya ben bunu birinin bilmesini istesem söylerdim değil mi? Niye söylüyor ki? Kendimi çok rencide edilmiş hissettim. Yok param olmadığı için çıkmıyorum falan diyip konuyu şakaya vurmaya çalıştım. Ben mi abartıyorum yoksa beni küçük düşürmek için mi yaptı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer