Arkadaşım beni erkeklerin önünde rencide ediyor?

Benim bir tane kız arkadaşım var ve onun vesilesiyle tanıştığım bir tane erkek arkadaşım var. Erkekle yavaş yavaş samimi oluyoruz. Kızla sabah telefonda konuşuyorduk. Erkeği de armaya ekledi sonra üçümüz konuşuyorduk ben de o sıra biraz meşguldüm yani pek konuşmuyordum ve konuşulanı pek duymuyordum.

Şöyle ki ben uzun yollar sosyal anksiyetesi olan biriyim ve depresyonla da uğraştım. Bunu yavaş yavaş aşıyorum. Hiç arkadaşım yok. Yavaş yavaş ediniyorum. Ve bundan kimseye bahsetmiyorum. Benim kız arkadaşım sosyal anksiyetesi var dedi, erkekte o ne dedi, kız da Beyza’ya (ben) sor o bilir dedi, ben salağa yattım Google a sor dedim. Neyse sonra o baktı Google’dan sen de sosyal fobi mi var dedi. Ben o ara stres yapmaya başladım çünkü kimse bunu bilsin falan istemiyordum. Kız arkadaşım da tabi var, ne arkadaşı var ne dışarı çıkıyor, insan yüzü gördüğü yok dedi. Ya ben bunu birinin bilmesini istesem söylerdim değil mi? Niye söylüyor ki? Kendimi çok rencide edilmiş hissettim. Yok param olmadığı için çıkmıyorum falan diyip konuyu şakaya vurmaya çalıştım. Ben mi abartıyorum yoksa beni küçük düşürmek için mi yaptı?

Arkadaşım beni erkeklerin önünde rencide ediyor?
Cevapla