Yalnız olmak daha güzel
Yalnız olmamak güzel
Kafana göre takılmak için yalnız olmak iyidir
Diğer ( belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yalnızlık Allah'a mahsustur da bence Yalnızlık çok güzel bir şey Kafana göre takılıyorsun Karışan yok görüşen yok
Yalnızlığı kendim tercih ettiğim için yalnız olmak benim için daha iyi.
Cevap
17Cevap
Yalnızlık benim için kötüdür.. ben yalnız olmak istemezdim.. sevdiğim kişi yanımdayken daha mutlu oluyorum çünkü
Tek başımayım.
Bugüne kadar tek olmamaya çalıştım. Baktım ki boşa...
Her ikisininde dönem dönem ekmeğini yiyoruz.
Yalnızlık bazen iyidir, ben kalabalık severim
Yalnız olmamak daha güzel. Hayatı sevdiğin insan ve insanlarla birlikte gerek mutlu gerek hüzünlü anlarda paylaşmaktır.
Yalnız olmak daha güzel
Bazen birilerine ihtiyaç duysam da, yalnızlık daha güzel.
İkisi de güzel.
_Ortaya karışık alalım
Yalnızlığı seviyorum evde , istediğin gibi yat uyu giyin.
Ama dışarıda bir arkadaşın olmalı. Deniz kenarında oturup birlikte manzara seyretmek.
Yanlızlik benim eski sevgilim , yanlizlik benim en vefalı yarim. Ben onu. kimler içim terkettim o beni bırakmiyor...
Soru anlamı katan ''mı'' ayrı yazılır.
Örneğin;
Sen de mi yazım kuralları hatası yapıyorsun?
Kitap okumak mı daha keyifli film izlemek mi?
Yalnızlığı seviyorum aslında ama ömür boyu da elizabeth olmaz ki, Otuzbir de bi yere kadar 🤭 🙊 🙃
Yalnızlık Allah'a mahsustur
Yalnız olmak hep güzel en güzel
Zaten yanlızım
Yalnız değil dostlarla olmak guzel
Yalnızlığın gözünü seveyim 😄
Yerine göre ıkiside
Yanlızlık iyidir.
Yalnız olmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?