Yalnız hissetmek mi daha kötü, gerçekten yalnız kalmak mı?

Sanırım ben gerçek bir yalnızlığı seçerim. Buzul bilimci olup uzaklarda kar altında olsam bu kadar yorgun hissetmezdim belki...
Yalnız hissetmek mi daha kötü, gerçekten yalnız kalmak mı?
Güncellemeler
1 yıl
Sorum ışıklanmış! 🪄
Yalnız hissetmek mi daha kötü, gerçekten yalnız kalmak mı?
Cevapla