Nijeryalı dolandırıcılar beni dolandırdı, sizce doğru olanı mı yaptım?

Bugün dolandırlar beni 3 bin TL param gitti Allah'tan gönderdiğim kargoyu iptal ettirdim olan parama oldu sizce gidip şikayet edeyimmi bunları karokala gittim adliyeye git dediler bende pazartesi günü gidip dilekçe yazacağım sizce doğru olanimi yapıyorum yoksa konuyu kapatayimmi

Nijeryalı dolandırıcılar beni dolandırdı, sizce doğru olanı mı yaptım?
Cevapla